481 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Hoe werkt dat dan? Hier grijpt ze ook veel na haar oren en tegelijk legt ze ...
Ja, heel herkenbaar!
Het is een barnsteen armbandje.
Uit veiligheid zit die om z’n enkel.
Je moet het bandje ‘reinigen’. 5
Minuten onder stromend water en dan een nacht opladen in maanlicht. Er wordt aangeraden om dit wekelijks te herhalen, maar dat doe ik niet. Je merkt wel als het nodig is.
3 jaar geleden
Reactie op anouk~
Ja, heel herkenbaar!
Het is een barnsteen armbandje.
Uit veiligheid zit die ...
Als je een stuk bergkristal hebt, kan je het bandje daarop leggen om het op te laden. Het Nederlandse weer laat niet altijd maanlicht toe 😏
Werkt hier ook perfect.
3 jaar geleden
Reactie op anouk~
Oh, en je kunt het in bijna elke babywinkel wel kopen, ook bij bol.com even ...
Www.dekleinelama.nl heeft zeker weten echte :)
(sommige zijn nep van gekleurd hard plastic of gekleurd glas)
3 jaar geleden
Als je een stuk bergkristal hebt, kan je het bandje daarop leggen om het op ...
Mijn kind heeft nog maar 1 tandje en heb daar weinig van gemerkt. Hij draagt dat barnsteenkettinkje 24/7 en ik geloof er heilig in. De kraaltjes zijn zo klein dat mocht het kettinkje stuk gaan hij de kraaltjes met gemak weet uit te poepen. 😂😂😂
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Dan Komen er vast kiezen aan ofzo
Duurt dat niet nog een paar jaar??
3 jaar geleden
Reactie op Mamavanmarije
Duurt dat niet nog een paar jaar??
Dat is echt per kind verschillend. Onze kleine meid heeft al 4 tanden, haar snijtanden. En nu links boven zijn er sowieso 3 tanden/kiezen gezakt, zien de witte punten zitten. Zijn alleen nog niet door.
Ze heeft nu al 2 weken dat haar linkerwang rood kan worden, gaat gloeien "kan verschillen van een half uur tot ruim 2 uur" en trekt dan weer weg.
Ze duwde op een gegeven moment zo hard haar vingers naar achteren toe, dat we die punten dus zagen zitten. Over 2 weken is ze 11 maanden.
3 jaar geleden
Reactie op DvGorp
Dat is echt per kind verschillend. Onze kleine meid heeft al 4 tanden, haar ...
Oh help... Sterkte!!!
3 jaar geleden
Www.dekleinelama.nl heeft zeker weten echte :)
(sommige zijn nep van gekleu ...
Ooooh wat een leuke dingen op deze site😍😍😍, gelijk weer wat cadeauideetjes voor haar verjaardag
3 jaar geleden
Reactie op Mamavanmarije
Oh help... Sterkte!!!
Ze rolt er op zich goed doorheen. Hebben 1 avond zetpillen avond gehad 😂. Eer dat ze dan weer gaat slapen 🤔.
Dank je wel, zal vast en zeker een keer goed komen. Als we de tijd hebben gehad van het doorkomen, gaan ze weer wisselen 🤪
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Nooit geweten dat het bandje ‘opgeladen’ moest worden. Maar inderdaad het N ...
Kan je ook online bestellen. Het is maar wat je zelf het handigste vindt. Laat maar weten als je meer info wilt. :)
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik ga even zoeken
Ben benieuwd :) anders wil ik je wel helpen hoor.