481 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Zijn er kindjes die al tandjes krijgen en je merkt dat je kindje spuitluier ...
Hier een kies (gelukkig voor mij 🙈) niet echt spuit luiers. Maar wel 10x per dag

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Oké en hoe oud is jou kindje
Nog geen 4 maand☺

3 jaar geleden

Reactie op mdr90

Hier een kies (gelukkig voor mij 🙈) niet echt spuit luiers. Maar wel 10x p ...
Tijd voor tanden dan dus hier.... 🙈 Om de 4 dagen een poep luier.. 🙈

3 jaar geleden

Een ronde wang alleen aan een kant, minder willen drinken plus huilerig, veel kwijlen maar geen spuitluiers. Komt het eerste tandje er aan? 👀👀👀

3 jaar geleden

Een ronde wang alleen aan een kant, minder willen drinken plus huilerig, ve ...
Rode wang moest het zijn 🙃

3 jaar geleden

Een ronde wang alleen aan een kant, minder willen drinken plus huilerig, ve ...
Zou opsich kunnen zo begon het hier ook en later kwamen de waterige luiers pas

3 jaar geleden

Zou opsich kunnen zo begon het hier ook en later kwamen de waterige luiers ...
Dit hebben wij inclusief waterige luier. Maar ik voel nog geen tand. Duurde dit lang bij jullie?

3 jaar geleden

Reactie op Larissavm

Dit hebben wij inclusief waterige luier. Maar ik voel nog geen tand. Duurde ...
Zit er al ff in en nog geen tandjes die door zijn😳

3 jaar geleden

Tandje 1 is door, en nu een verdrietig jongetje... zo zielig aan het huilen door het ongemak. Geen verhoging dus ik durf nu niet goed een zetpil te geven... iemand een tip?

3 jaar geleden

Hier sinds 2 dagen een huilbaby, hangerig, rode wangen, kwijlt enorm, bijt op alles en ik zie een wit puntje onder en boven.. Echt heel sneu. Hij wilt alleen maar in onze armen, terwijl hij normaal echt vrij wilt spelen.. Ik twijfel om een zetpil te geven vanavond.

3 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Hier sinds 2 dagen een huilbaby, hangerig, rode wangen, kwijlt enorm, bijt ...
Je kan best een zetpil geven 😊. Die zijn ook voor wanneer ze pijn hebben of zich niet lekker voelen. Je helpt hem er op dit moment mee. Lekker doen☺️

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Tandje 1 is door, en nu een verdrietig jongetje... zo zielig aan het huile ...
Wat?? Nu al, wow. Die van ons zijn even oud denk ik, ik check meteen hoe het hier ervoor staat.

3 jaar geleden

Wat?? Nu al, wow. Die van ons zijn even oud denk ik, ik check meteen hoe he ...
Yari is van 16 december. Het is de onderste snijtand en die ernaast komt ook al door. Half april zagen ze al een verdikking van het tandvlees bij het cb 😳 Maar mijn vriend had ook zo vroeg een tandje wist mijn schoonmoeder te vertellen. Overigens wel al een tijd rode wangen. De dagen voor het doorkwam was hij niet zichzelf : hangerig, staarde wat voor zich uit, stil, kon geen lachje vanaf, ik kreeg slecht contact met hem en slapen wilde hij alleen als wij in de buurt waren. Aan de luierinhoud is niets verandert hier 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Yari is van 16 december. Het is de onderste snijtand en die ernaast komt oo ...
Onze zoon heeft ook al 3 weken 1 tand die door is. Hier hebben wij eigenlijk niets van gemerkt, behalve rode wangen en dat hij overal op wil bijten.

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Wat leuk! Wolf is ook van 26 dec 😀 Kwijlt als een malle en sabbelt op zn handjes maar eind maart was er nog geen beginnend tandje. Wees blij dat je de zure poep nog niet hebt hihi

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Hier ook, ongeveer even oud (13 december). Vond haar gisteren heel rustig en stil, meestal is ze veel enthousiaster aan het lachen en kletsen 🙈 Maar dacht misschien toch niet helemaal lekker van de vaccinaties die ze vrijdag gehad heeft. Nu voelde ik vanochtend een tandje 😳

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Tandje 1 is door, en nu een verdrietig jongetje... zo zielig aan het huile ...
Die van me zoontje zijn nog niet door wel scherpe randjes..

3 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Hier sinds 2 dagen een huilbaby, hangerig, rode wangen, kwijlt enorm, bijt ...
Gewoon geven hoor maakt niks uit is net als een paracetemol voor ons bij hoofdpijn bvb

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Zijn er kindjes die al tandjes krijgen en je merkt dat je kindje spuitluier ...
Hier niks gemerkt van de tandjes qua luiers of slaap of koorts oid. Ik kwam erachter omdat hij op mn vinger sabbelde en ik ineens twee (!) scherpe randjes voelde! Was met 4½ maand...

3 jaar geleden

Reactie op meisje89

Hier niks gemerkt van de tandjes qua luiers of slaap of koorts oid. Ik kwam ...
Oja en hier dus ook niet de standaard volgorde, maar 1 middelste snijtand onder en 1 buitenste snijtand onder, met een gat ertussen voor de andere middelste snijtand 😆🧛