481 Reacties
vor 3 Jahren
Vannacht legde ik onze ontroostbare vriend tussen ons in. Beetje wat drinken en speen erin. Hij zoeken naar mijn gezicht en mij stevig vasthouden. Er komen tandjes aan! En dan geen 1, maar 3 tegelijkertijd...😓
En terwijl kleine jongen eindelijk in slaap is gevallen, fluister ik zachtjes naar mijn man: 'happy anniversery'.. 6 jaartjes alweer. 😅🙏 Ook ons leven gaat door🎉💐
vor 3 Jahren
Reactie op First-time-mom
Vannacht legde ik onze ontroostbare vriend tussen ons in. Beetje wat drinke ...
Gefeliciteerd! 🎉💞🎉😀
vor 3 Jahren
Reactie op Annika030
Heel graag, ik kom er niet helemaal uit. Ik heb een barnsteen armband gekoc ...
Mijn insta kiek2311 😉 kynnen we prive verder
vor 3 Jahren
Wat smeren jullie op de billen bij doorkomende tandjes en rode billen? Ze schreeuwde het uit van de pijn… zo zielig
vor 3 Jahren
Reactie op Manouk1995
Wat smeren jullie op de billen bij doorkomende tandjes en rode billen? Ze s ...
Wat voor doekjes gebruik je? 🙈
Ik ben zelf vaak wondjes op mijn handen en merk dat de doekjes van pampers erg bijten, zelfs de sensitive doekjes.
Ook de pure doekjes van pampers bijten.
Als mijn dochter rode billen heeft pak ik de sensitive van kruitvat en smeer vasaline op haar billen, als bescherming en daar soms nog sudo overheen.
vor 3 Jahren
Thanks voor jullie tips 🙏🏽 morgen maar wat dingen proberen. Het was zo zielig 😪
vor 3 Jahren
Hier heeft de kleine nu boven en onder een tandje en is erachter gekomen dat hij die over elkaar kan knarsen.. lijkt me niet handig als hij dit lang doet haha. Herkent iemand dit en is dit vanzelf overgegaan? Misschien is het even wat nieuws voor hem en gaat het vanzelf over of moet ik 'helpen'. Bijtring helpt niet, al geprobeerd;).
vor 3 Jahren
Reactie op Lies25
Hier heeft de kleine nu boven en onder een tandje en is erachter gekomen da ...
Ja, begon mijn dochter op een gegeven moment ook te doen. Nagevraagd bij de tandarts: Schijnt wel normaal te zijn, soort (stress)reactie op groeistuipen of nieuw aankomende tandjes.
vor 3 Jahren
Reactie op Manouk1995
Ik wipe de billen dan nooit met doekjes maar met washandje en veel lauwwarm water. Dat spul in doekjes bijt echt. Hoe beter je het schoon hebt des te minder pijn hebben ze. Dan goed laten opdrogen. Misschien de fohn erop en als de huid open is gooi ik er maizena op. Dat dicht de huid. (zodat het niet opnieuw gaat bijten door de ontlasting) en daarna een dikke laag sudo of bepanthen of whatever je erop wilt smeren zolang het maar werkt voor jouw kindje zijn of haar huid.
Sowieso wat vaker verschonen helpt ook en helemaal opletten wanneer ze hebben gepoept.
Good luck 😊
vor 3 Jahren
Reactie op Manouk1995
Heb van alles geprobeerd en ver uit het beste werkt de zinkolie van dr schwaab (dat is dus geen sudocreme). Binnen een dag was het een stuk rustiger, terwijl ik al een week aan het hannesen was met de andere middeltjes. Verder geen geparfumeerde doekjes gebruiken (doe ik sowieso niet) en deppen i.p.v. vegen. Evt een hydrofiele washand gebruiken.
vor 3 Jahren
Ik weet niet of er hier iemand is die hetzelfde ervaart met de kleine dame/man zoals wij hier 🤔?!?
Onze kleine dame vind het nodig om haar tandjes in de bedranden te zetten.
Is er misschien iemand die toevallig bedrandbeschermers heeft, en wat is hier de ervaring mee?
Ik heb ze al op het oog, maar hoor toch graag eerst de ervaringen, als ze de hapjes al uit het hout neemt. Dan vast en zeker ook uit zo'n beschermer. Wat us wijsheid 🙄