481 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Hier ook een bever. Vaak genoeg corrigeren, hier stopte het vanzelf :)
Hahahaha, bever 🤣. Hier ook hoor. Corrigeren begint een beetje te werken nu

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Dat word lastig corrigeren. Ze doet het alleen, als wij niet op de kamer zijn. Ze weet dat ze dan de nee krijgt namelijk 🤔. Een behoorlijk uitgekookt dametje 😂

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Hahaha bever inderdaad 😂 En dan stoppen zodra ik het lampje aandoe. En dan een brede " ik deed niks stouts" - grijns naar mij......met zwarte verfschilfertjes als sproetjes om zijn mond... 😑

3 jaar geleden

Hoe doen jullie de tandenpoetsen met tandpasta? Je mag het eigenlijk niet doorslikken maar hoe leg ik dat een baby uit van 10 maanden...?

3 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Hoe doen jullie de tandenpoetsen met tandpasta? Je mag het eigenlijk niet d ...
Ik poets zelf al een hele tijd met fluoridevrije tandpasta. M’n dochter van 11 maand heeft sinds enkele dagen een tandje. Morgen dan ook maar beginnen met poetsen. We gaan voor fluoridevrije pasta ook voor haar. De bestanddelen van deze pasta zijn naar mijn idee niet heel schadelijk bij doorslikken. Mijn man en ik gebruiken die oranje tube van Weleda.

3 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Hoe doen jullie de tandenpoetsen met tandpasta? Je mag het eigenlijk niet d ...
Je hebt speciale tandpasta voor baby’s/kinderen. Die mag je juist niet spoelen en wel doorslikken.

3 jaar geleden

Oké ik heb kindertandpasta van merk kruidvat maar die mag je niet doorslikken.

3 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Oké ik heb kindertandpasta van merk kruidvat maar die mag je niet doorslikk ...
Het zal denk ik niet zon ramp zijn, want je kunt het moeilijk tegen houden!

3 jaar geleden

Reactie op Mamma2020

Oké ik heb kindertandpasta van merk kruidvat maar die mag je niet doorslikk ...
Andere kopen 💁🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ik poets zelf al een hele tijd met fluoridevrije tandpasta. M’n dochter van ...
Ja die gebruik ik ook! Vindt ze zo lekker dat ze eerst de tandpasta eruit zuigt 😅. Ik gebruik zelf ook nooit met fluoride. Ik probeer zoveel mogelijk het aantal zuuraanvallen te beperken. Fluoride heeft zeker voordelen tegen zuur, maar er zitten ook nadelen aan. Het tandglazuur wordt er harder en dus breekbaarder van. Tikte er met een beker tegen aan en toen vloog er een chip van mijn tand. Zonder fluoride is het tandglazuur veel taaier, dus dan gebeurt dat ook minder snel. Is een afweging die je zelf moet maken denk ik. Toch zou ik een baby die de tandpasta nog doorslikt geen fluoride geven. Het is toch echt giftig.

3 jaar geleden

Na een paar maanden op twee te zijn blijven steken, zag ik vandaag dat er ineens vier (!) tandjes tegelijk komen boven. 😱

3 jaar geleden

Barnsteen ketting!!!! Werk bij mij allebei de kids perfect!

3 jaar geleden

Hier nog steeds geen tanden en over 3 weken wordt hij 1 😅

3 jaar geleden

Gisteren voor het eerst dat ze het heeft uitgekrijst van de pijn. Heeft maar een uurtje geduurd maar zo sneu! Ze wilde ook echt geen groente eten. Wel koude yoghurt en voor het slapen gaan de fles maar iets verhoogd.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Gisteren voor het eerst dat ze het heeft uitgekrijst van de pijn. Heeft maa ...
Die buien gaan echt door merg en been he??

3 jaar geleden

Hier ook, demonisch!! En nu ik in bed lig, heeft hij weer zo'n zure poepluier dus de kamer stinkt. En hij heeft van die dikke huilogen na vanavond. Zo sneu. Maar nu ligt hij naast me. Ik merk dat contact tijdens het slapen (zijn voetjes in mn neus of voorhoofd...of kont in mn gezicht..) erg helpt 😐 Dus dat doen we dan maar he 😍

3 jaar geleden

Die buien gaan echt door merg en been he??
Zooo inderdaad! Pfff.. Maar… wel weer een tandje door, zag hem de volgende dag.. 🥳

3 jaar geleden

Reactie op gab87

Hier nog steeds geen tanden en over 3 weken wordt hij 1 😅
En dan straks alles tegelijk zeker 🤪

3 jaar geleden

Hier ook nog geen tandjes 😀

3 jaar geleden

Reactie op Boembaloe

Hier ook nog geen tandjes 😀
Hier ook nog niet. 😅