481 Reacties

3 jaar geleden

Vampiertje in huis met dr 2 hoektanden 😂

3 jaar geleden

Voor degene die een barnsteen-bandje in het bezit hebben voor hun kindje tegen tandjespijn , even 5 min onder een stromende kraan leggen en vannacht in het maanlicht leggen. Dan is het weer helemaal goed opgeladen. Niks moet, alles mag :)

3 jaar geleden

Pffffff!!! Tandjes billen…😮‍💨😭

3 jaar geleden

Ineens wordt er getandenknarst. Blijkbaar is het eerste boven tandje door

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Ineens wordt er getandenknarst. Blijkbaar is het eerste boven tandje door
Oh dat geluid he! Brrrrrr 🤯

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft nu ong 1 dag koorts en een grote voortand en kleine ondertand die doorkomt. Zou de koorts daar van komen ?

3 jaar geleden

Ik denk dat hier nu de kiezen aan de beurt zijn 😖

2 jaar geleden

Met onderste snijtanden haast geen pijn, met bovenste snijtanden wel wat pijn; maar redelijk op te vangen. Hooguit 2 tot 4 paracetamol over gehele tijd. En nu 😢.......het begon linksboven 3 kiezen/tanden gezakt, daarna rechtsboven ook 3. Doorkomen ho maar. Zakken die hoektanden boven ook even naar beneden. Nu dus 4 om 4, en wat heeft die kleine toch een pijn....geef zelf gemaakt ijs van fruit, sinaasappelsap en yoghurt, dat verkoelt even. Gel die even helpt en dan uiteindelijk toch maar een paracetamol. Met 3 om 3 ging het nog wel, maar nu. Je ziet de tandjes/kiesjes zitten alleen het tandvlees zit er nog omheen. Ben blij dat ze gelukkig goed kan slapen, maar vind dit nu toch echt wel heel sneu. Zou zo graag de pijn over willen nemen alleen kan dit niet 😪

2 jaar geleden

Hier is tandje nummer 6 in aantocht. Ze heeft er nu 2 onder en 4 boven.

2 jaar geleden

Mijn dochter (10.5) bijt graag op zo'n rubberen neuspeer. Heb het idee dat het met de tandjes te maken heeft.

2 jaar geleden

Mijn dochter kreeg ook al echt vroeg haar tandjes en heeft nu met net 1 jaar ook bijna al haar kiezen. Het is echt heel sneu maar dan hebben ze het maar gehad. Ik deed vaak in de avond en nacht (als het nodig was) Dentinox. Dit mag je wel maar 2 weken achter elkaar gebruiken dan moet je even een pauze inlassen.

2 jaar geleden

Ik begin het spreekwoord: krijg de tandjes te begrijpen

2 jaar geleden

Wat kunnen we nog doen 😓. Al 2 nachten eeen drama hier ivm de tanden, zijn er al 6 door inmiddels. Tandgel, zetpil word al gegeven. Bijtring, zelfgemaakt ijs van yoghurt vers fruit, het helpt allemaal maar kort. Ze bijt daarbij veel op haar vingers, brult het uit vd pijn. Het is dan echt een zielig hoopje, dat ik aan alle kanten probeer te gelpen en te troosten, alleen er is weinig wat nog werkt 😢. Heeft er iemand nog eventuele tips? We kunnen haar ook aan het lachen krijgen tussendoor ook voor korte duur 😣

2 jaar geleden

Reactie op DvGorp

Wat kunnen we nog doen 😓. Al 2 nachten eeen drama hier ivm de tanden, zijn ...
Laten kauwen op broodkorst of cracker? Welke tandjesgel gebruik je?

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Laten kauwen op broodkorst of cracker? Welke tandjesgel gebruik je?
We hebben die van vitis, eerst was deze goed. Alleen alle tanden/ kiezen zijn boven gezakt. Moeten alleen nog doorkomen, 2 snijtanden en een hoektand zijn er al door boven. Onder precies hetzelfde. Ik zal dat eens proberen idd, een broodkorst of een cracker, dat hebben we nog niet geprobeerd.

2 jaar geleden

Reactie op DvGorp

We hebben die van vitis, eerst was deze goed. Alleen alle tanden/ kiezen zi ...
Ik kreeg de tip om Dentinox te gebruiken

2 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik kreeg de tip om Dentinox te gebruiken
Dank je wel, ik ga daar voor kijken.

2 jaar geleden

Reactie op silvana1988

Barnsteen ketting!!!! Werk bij mij allebei de kids perfect!
Ik was het aan het op zoeken maar lees dat het onveilig is voor kinderen onder de 3 jaar. Om dat het kan barsten en in de mond van de baby kan komen.

2 jaar geleden

Reactie op Een Klijne Nijntje

Ik was het aan het op zoeken maar lees dat het onveilig is voor kinderen on ...
Ik ga denk ik voor een iris wortel de sappen die daar uit komen verdoven de tand vlees

2 jaar geleden

Reactie op Een Klijne Nijntje

Ik was het aan het op zoeken maar lees dat het onveilig is voor kinderen on ...
De kraaltjes zijn superklein. Die slikken ze in en poepen ze weer uit. 🙂