481 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Een Klijne Nijntje

Ik was het aan het op zoeken maar lees dat het onveilig is voor kinderen on ...
Als het barst dan heb je een fake!

2 jaar geleden

Reactie op Een Klijne Nijntje

Ik was het aan het op zoeken maar lees dat het onveilig is voor kinderen on ...
Lauren draagt een enkelbandje & een ketting. Ze taalt niet eens naar de sieraden, hoort er gewoon bij. 😁👍🏻

2 jaar geleden

Hier is 1 kies deels door, wat een hel in vergelijking met de andere tanden 😖

2 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Hier is 1 kies deels door, wat een hel in vergelijking met de andere tanden ...
Ik vind het ook echt zo verschrikking. Slecht slapen en gillen. En ik ben gewoon bang dat dit drama wat het al 3 weken is maar voor 1 kies is en dat we er dus nog veel meer krijgen.

2 jaar geleden

Reactie op Nic33

Ik vind het ook echt zo verschrikking. Slecht slapen en gillen. En ik ben ...
Ik voel je haha, hier zijn het ondertussen de 2 bovenste kiezen. De onderste vind ik lastig te zien, hij laat zich überhaupt niet makkelijk in zijn mond kijken/voelen. Hij is ook al een week wat koortsig of verhoging, denk dat het daarmee te maken heeft. Ik hoop dat de onderste ook per 2 komen of dat ze nu al doorkomen, zijn we er maar vanaf 😅

2 jaar geleden

Hier ondertussen al 8 dagen verhoging of lichte koorts in de avond 😒 morgen toch maar even naar de huisarts. Het volledig doorbreken van de kiezen duurt laaaang 😪 nog steeds aan beide kanten 1 streepje ipv de hele kies. Ik hoop dat het snel voorbij gaat, ik vind het zo sneu.

2 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Hier ondertussen al 8 dagen verhoging of lichte koorts in de avond 😒 morge ...
Sneu 🥲 Hier ook last van kies/kiezen (ik mag ook niet echt kijken haha), echt niet leuk!

2 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Gewoon niet elke dag tempen.. 🙈 Dan hoef je je ook niet druk te maken. Vooral pas tempen als je ander gedrag merkt

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Gewoon niet elke dag tempen.. 🙈 Dan hoef je je ook niet druk te maken. Voo ...
Ik temp ook echt als hij niet zichzelf is. Gedurende de dag doe ik het dan ook niet want dan is er eigenlijk weinig aan de hand. Sinds die kiezen wil hij zijn 2e slaapje ook niet meer dus het is dubbel feest 🤦🏼‍♀️ kind doodmoe plus die koorts/verhoging.

2 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Misschien een handig feitje vanuit mijn vroegere werk: als ze in de avond lichte koorts hebben, betekend dat ze vermoeid zijn. Als je moeier bent wordt jouw lichaam temperatuur vaak warmer of kouder, is bij vele verschillend. Als je jezelf in de avond tempt ben je altijd iets hoger dan in de ochtend👆👍 Des al niet te min, blijft het sneu en vervelend voor jouw kleine😓😚

2 jaar geleden

Er zijn 3 kiezen onder door, en lijken nog 2 dikke bulten te zitten. Overal weer extra op kauwen en veel.op haar vingers ook. Nu heeft ze er wel last van.. Van de 8 tanden niks gemerkt

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Er zijn 3 kiezen onder door, en lijken nog 2 dikke bulten te zitten. Overal ...
Bij mij 1 kies net door

2 jaar geleden

Het gebit van Marije komt heel assymetrisch door, bijna alles rechts, moet ik hier mee even naar de tandarts of eeuh?

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Er zijn 3 kiezen onder door, en lijken nog 2 dikke bulten te zitten. Overal ...
Vreselijk hè die kiezen!? Het ziet er ook zo pijnlijk uit vind ik. 2 dagen flinke koorts gehad.Ze heeft er echt last van en idd die 8 tanden “niks” van gemerkt alleen wat kwijl! Ze wil al een week lang geen brood, zware voorkeur voor vloeibaar eten.

2 jaar geleden

Reactie op vdb1991

Vreselijk hè die kiezen!? Het ziet er ook zo pijnlijk uit vind ik. 2 dagen ...
Ja die kiezen, zielige kindjes toch.... Hier idd met al het eten ook moeite, zelfs.brood waar ze juist dol op is

2 jaar geleden

De boven kiezen nog steeds alleen een streepje ipv de hele kies 😬 sinds 2 dagen is meneer weer niet zo lekker, 's avonds weer koorts. Zag net toevallig aan 1 kant beneden een bobbel zitten, ik denk dus dat de kiezen aan de onderkant gaan doorkomen. Wat een feest weer 🙄

2 jaar geleden

Hier nog steeds slechts twee ondertandjes. Voel nu echter wel de puntjes van de hoektanden bovenin. Krijgen we straks mss een kleine Dracula🧛🏻🤭

2 jaar geleden

Kiezen? Wat zijn dat... in maand 9 heeft ze 8 tanden gekregen... nu is ze 14 mnd.. niets nog haha

2 jaar geleden

Reactie op MamaMila

Hier nog steeds slechts twee ondertandjes. Voel nu echter wel de puntjes va ...
Dat hadden wij ook ja. Gelachen om dat vampierenbekkie 😂 Ziet er ook gewoon te schattig uit

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Kiezen? Wat zijn dat... in maand 9 heeft ze 8 tanden gekregen... nu is ze ...
Hier ook weer stilstand of niet want ellendig veel poep.... of poep zegt ook niets want dreumesen poepen gewoon ellendig veel...geen idee...first time mom....😅