481 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook weer stilstand of niet want ellendig veel poep.... of poep zegt oo ...
Juist dat dus.. hahah

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Juist dat dus.. hahah
Zoveel poep en rode billen, ik verdien gewoon een tand voor al dat poetsen en smeren. 😂 Maar nee hoor nog niets in zicht. 😁

2 jaar geleden

Hier komen 4 kiezen tegelijk. Reuze kiezen, jeetje, wat heeft hij grote tanden en kiezen. Geen bijtring.. Enige wat helpt is op korstjes kauwen😐 paar weken ervoor knalrode tomaten wangen, dat depte ik met een koud washandje. Koorts, zetpil.. En verder heel veel liefde geven

2 jaar geleden

Zoveel poep en rode billen, ik verdien gewoon een tand voor al dat poetsen ...
Haha hier ook. Al een paar keer gehad dat ik dacht dat er nu echt wel tandjes of kiezen door zouden komen gezien de giga luiers en rode wangen maar nada

2 jaar geleden

Reactie op Mamavanmarije

Het gebit van Marije komt heel assymetrisch door, bijna alles rechts, moet ...
Hier ook! 2 voortandjes, 2 ondertandjes (dat ging nog symmetrisch) en nu onder 1 snijtandje en daarnaast ineens 1 kies 🙈 Wij wachten het even af.

2 jaar geleden

Zijn er al bij kindjes de laatste 4 kiezen in aantocht, of kindjes die ze al hebben? Ik heb hier het idee dat het eraan zit te komen. Was deze set kiezen erger dan de 1e set, voor de kinderen die ze al hebben?

2 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Zijn er al bij kindjes de laatste 4 kiezen in aantocht, of kindjes die ze a ...
Mijne heeft zn mond vol met tanden moeten nog 2 doorkomen

2 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Komen kiezen altijd als laatst dan? Is er een volgorde? 😊

2 jaar geleden

Komen kiezen altijd als laatst dan? Is er een volgorde? 😊
Er zit wel een soort van volgorde in.. 🙈 Helemaal precies klopt 't niet.. Hier zijn opeens de 2 hoektanden boven door gekomen 🙈🙄 Nog 2 aan de onderkant te gaan en de 4 kiezen.. Maar begreep dat die rond de 2e jaar konden komen nu wss best vroeg

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Er zit wel een soort van volgorde in.. 🙈 Helemaal precies klopt 't niet.. ...
Ja kiezen komen later, kan ziem toen wij melk tanden gingen wisselen de kiezen bleven achter

2 jaar geleden

Interessant. Weer wat geleerd. Met 7 tandjes nog wel even te gaan tot de kiezen dan. 😄 Hij lijkt minder last te hebben van alle nieuwe tandjes.

2 jaar geleden

Toevallig dit ff opgezocht 😁

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Toevallig dit ff opgezocht 😁
Dank je wel!! 😃

2 jaar geleden

Hier al 4 kiezen, alleen de 4 achterste/tweede kiezen nog. De hoektanden komen nu pas door.

2 jaar geleden

Waren de klachten bij jullie kids erger bij die laatste kiezen? Of was het soortgelijk? Hier moeten dan alleen de 4 laatste nog doorkomen en dan is alles 'compleet'.

2 jaar geleden

Mijn kind heeft alleen nog maar 2 onder voortanden en hij is nu 18 maanden. Sommige mensen vragen ook hoeveel tanden heeft hij. Dan zeg ik twee onder voortanden en het antwoord is dan. Nog maar 2???? 🙄 Kan ik er wat aan doen?

2 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Ik heb ook het idee dat ze al zitten te ‘vervelen’. Ze lijken nog groter dus misschien daarom erger?

2 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Mijn kind heeft alleen nog maar 2 onder voortanden en hij is nu 18 maanden. ...
Welnee. Ze doen er ongeveer 3 jaar over een compleet gebit te ontwikkelen. Die van mij leert nu een beetje lopen. Loopt ie nog steeds niet? Nee, hij vind kruipen nou eenmaal prima. 🤷🏾 Mensen hebben altijd wat op te merken. Van je af laten glijden. 🤗

2 jaar geleden

Welnee. Ze doen er ongeveer 3 jaar over een compleet gebit te ontwikkelen. ...
Dit inderdaad! Elk kind heeft zijn/haar eigen tempo. Hier loopt ie ook nog niet en ik word soms echt moe van die opmerkingen.

2 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Mijn kind heeft alleen nog maar 2 onder voortanden en hij is nu 18 maanden. ...
Ja je had ze allaaaaang erin moeten zetten heeft niemand je dat verteld😂 mijn neefje is ruim 1 krijgt nu z'n 1stw tand mijn dochter had met ruim 1,5 jaar een compleet gebit achja wat doe je eraan he☺️