481 Reacties
3 jaar geleden
Ik zie nog niets doorkomen en voel nog niets. Steeds denk ik dat er wat door komt omdat hij al een tijdje echt fanatiek in de bijtring bijt. Maar sinds 2 dagen bijt hij ook elke voeding in mijn tepels…. En in de speen van de fles. Hij is erg onrustig met drinken. Gisteren had hij ook koorts. En hij wil absoluut niet slapen.
Zijn dit tandjes en wanneer komt het dan eindelijk door??!
Of is het sprong 5? Ik weet het soms echt niet meer. Hij is vaak krijsend wakker maar verder is hij de hele dag aan het klieren en lachen. Ik moet er soms zelf ook om lachen, als hij zichzelf grappig vind 😂😂
3 jaar geleden
Reactie op Justsuus
Dat is hier ook al weken! En dan soms een paar dagen dat hij zoveel last en ...
Toevallig is er nu een wit puntje zichtbaar! Hopelijk is ie nu snel helemaal door want het is echt huilen en niet kunnen slapen van de pijn. Dentinox helpt wel maar wel maar heel even.
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Zelfs geen teken van tandjes onderweg 😂😂☺️ hier 't zelfde
Hier ook niet🤣 kwijlen om t leven maar thats it 🤷🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op tulpje24
6m en nog niks 😬
Bij m’n oudste zat ik ook af te tellen. Duurde nog tot 15 maanden voor de eerste er was. Ze was een kale tandeloze baby met een flinke groeiachterstand die al vrolijk rondliep rond die tijd. Mensen dachten in de speeltuin soms dat t een wonderbaby van 6 maanden was.
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Hier waren tand 1 en 2 ook in 2 dagen door. Nu al 2 maanden niets nieuws
Ik hoop dat dat hier ook zo is. Hij heeft nooit een mooie drinktechniek gehad met bv (nooit last van gehad gelukkig) en dat begint nu pijnlijk duidelijk te worden. Moet wel zeggen na 3 dagen auw, eraf halen, tranen met tuiten hoe gemeen mama is dat hij niet meer door mag drinken begint hij het door te krijgen. Die onderste tanden is een kwestie van goede aanhap en ze kunnen niet bijten (immers dan bijten ze in de eigen tong), maar ik vrees voor de bovenste🙈
3 jaar geleden
Onderste 2 tandjes zijn al een paar weken door maar volgens mij komen de volgende er ook alweer aan. Baby is dik 6 maanden nu. Al 2 dagen hangerig, huilerig en bijna continu zeurderig, liefste op mij willen, kwijlen en fles niet goed drinken en laten staan. Heb zojuist chamodent druppels gehaald, kijken of dat wat helpt.