481 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Silvana81
Goedemorgen ,mijn zoontje van 7 maanden heeft zo veel last van zijn tandjes ...
Ah.. mijn meisje ook.. sinds donderdagavond al koorts.. zo sneu! Ze lijkt er niet echt veel pijn aan te hebben, dat scheelt weer
3 jaar geleden
Kunnen die tandjes eens doorzetten 😩
Al 4 dagen alleen maar vieze poepluiers, nu rode en kapotte billetjes, koorts en een niet herkenbaar ventje.
Enige manier van slapen voor hem is hangend op schoot en dan heeft hij de voorkeur voor mama. Gaat nog een lange nacht worden na deze lange dag…
3 jaar geleden
Reactie op LMR
Kunnen die tandjes eens doorzetten 😩
Al 4 dagen alleen maar vieze poepluie ...
Ik kan met je mee praten pff ik ben nu ook best gesloopt hij wil helemaal niks zelfs haast niet slapen .vandaag wel gelukkig koorts vrij maar nu is het alleen maar huilen of jengelen.
3 jaar geleden
Ik ben heel goedgelovig. Ik heb een enkelbandje gekocht die ze om heeft:
https://www.dekleinelama.nl/product-categorie/barnsteen/?gclid=Cj0KCQjw6ZOIBhDdARIsAMf8YyHnA8t_pbVrH7ioA3SvrD-I8iFEdkXlqoim032Aq6b-2DlQaurrJscaAm_-EALw_wcB
M’n man vindt het maar onzin, maar ik merk niks van doorkomende tandjes dus ik geloof in het enkelbandje 😇
3 jaar geleden
Reactie op Silvana81
Ik kan met je mee praten pff ik ben nu ook best gesloopt hij wil helemaal n ...
Hier gelukkig een iets tevredener ventje weer, papa en mama zijn gesloopt maar nu hij weer teruglacht maakt het allemaal niet uit. Wel al drie poepexplosies gehad ondanks we elk uur zijn luier nu uit voorzorg verschonen ook ivm de rode billen
3 jaar geleden
Wat is dit toch zielig voor die kleintjes. Bij zijn eerste 2 tandjes nergens last van. Maar nu... Ik herkende mijn vrolijke ventje vandaag even niet terug. Alleen maar mopperen en huilen. Dit doet hij echt nooit. Na 2 maanden terug 2 ondertandjes gelijk te hebben gekregen. Zijn er nu maar liefst 6!! Tegelijk onderweg. Al heel duidelijk 4 witte puntjes boven en weer 2 beneden. Hoop dat ze snel doorkomen en hij voorlopig weer van die ellende af is.
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Wow zoveel tegelijk... ik kan me voorstellen dat hij er last van heeft. Hel ...
Ja echt bizar. En echt al duidelijk de witte puntjes zichtbaar onder zijn tandvlees. Ik heb hem gister voor het slapen inderdaad een zetpil gegeven. En daardoor gelukkig een rustige nacht gehad. En we gaan we weer zien wat vandaag gaat brengen.
3 jaar geleden
Reactie op Fitzdex
Zo heeft t er bij mijn dochter ook heel lang uit gezien. Had ze geen last v ...
Okéee jaa
. Ik zie bij mijn dochter dat ze echt last heeft ervan.
Ze slaapt wat onrustiger en als ze op iets bijt maakt zo ook echt zo “uuuuhhhrgghh” geluid. En ze kwijlt ook super veeel🥺🥺
3 jaar geleden
Ik denk dat er weer wat aan zit te komen want holiemolie wat een poepluier vandaag😱🤣
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik ben heel goedgelovig. Ik heb een enkelbandje gekocht die ze om heeft:
...
Die heb ik ook! Sowieso heb ik zelf veel kristallen met bepaalde werkingen.