13 Reacties
6 jaar geleden
Ik had deze bulten voor mijn zwangerschap. Het bleek voor mij te maken hebben met eten maar daarnaast had ik ook een body milk met niacinamide erin. Ik had de body milk van de AH care lijn. Dat hielp ook enorm. Elke keer insmeren als het jeukte deed wonderen. Na een paar dagen was het weg.
6 jaar geleden
Dat ziet er niet fijn uit.. geen ervaring mee, maar wellicht zou je de verloskundige om raad kunnen vragen? Misschien is zij bekend met zo iets
6 jaar geleden
Reactie op KempM1988
Ik heb door de zwangerschap een eczeem explosie gekregen. Is dat dit mogeli ...
Ik heb ook een eczeem explosie sinds ik zwanger ben. In het ziekenhuis zeiden ze dat het niet van de zwangerschap kan komen. Ze adviseerde gewoon een eczeem cr猫me van het kruidvat ofzo te halen. Ik ben er gisteren mee begonnen.
6 jaar geleden
Sinds ik zwanger ben heb ik ook weer huiduitslag..
ik vraag me inderdaad ook af of ik hormoon zalf mag, ga er maandag de HA voor bellen. Zelf nu een netelroos aanval en een gist infectie, bij mij komt het bijna altijd van bepaald eten.
Had je er voor je zwangerschap ook al last van of nu voor het eerst?
6 jaar geleden
Ik had hetzelfde maar dan op m鈥檔 rechter arm en been. Het jeukte z贸 erg, alleen maar lopen krabben. Ik dacht zelf dat het van de eiken processie rups is geweest (al vond ik het zelf ook al vreemd maar dat was voor mij de enige mogelijkheid, of vlooien ofzo馃槄). Is na een week minder geworden en na 2 weken echt weg gegaan. Dit was in week 12/13
6 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Ik heb ook een eczeem explosie sinds ik zwanger ben. In het ziekenhuis zeid ...
Ik heb ook bij elke zwangerschap weer veel last gehad van eczeem, mijn verloskundige en huisarts zeiden juist dat dit vaker voorkwam tijdens de zwangerschap omdat er wat veranderd in je afweer en hormoonhuishouding. Ik heb geen hormoonzalven gebruikt maar alo毛 vera.
6 jaar geleden
Misschien aloe vera of coolcreme?
Helpt beide ook bij eikenprocessierupsen 馃き