19 Reacties

6 jaar geleden

Ik lees mee :)

6 jaar geleden

Ik heb al een beetje onderzoek gedaan (geen ervaring!) en zag goede reviews van de HEMA (€35). Die lijkt me echter niet zo groot. Via Google vond ik voor dezelfde prijs ook XL en XXL varianten. Ik lees dus graag mee wat nu écht handig is in bed. Bij het omdraaien moet dat ding ook mee namelijk...

6 jaar geleden

Heb je dit echt nodig?

6 jaar geleden

Heb je dit echt nodig?
Neen maar het is wel enorm handig. Ik heb deze nacht tot 2 keer in mijn slaap mijn hoofdkussen blijkbaar zo gelegd als een zwangerschapskussen. Het is ook handig als steun als de baby er is en je geeft ze eten

6 jaar geleden

Reactie op Suus6

Ik heb al een beetje onderzoek gedaan (geen ervaring!) en zag goede reviews ...
Ik slaap altijd al met een kussen tussen mn benen, dus had toen die van de hema gekocht (jaren terug). Maar die is dus best klein en zakt in. Dus als ik met mn been erop lag, kwam er een soort gat en schoof de vulling naar de zijkant. Vond dat persoonlijk niet fijn. Misschien dat ze inmiddels beter zijn geworden..

6 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd ik ben een buikslaper en kan nu al een week of 4 niet meer op mijn buik slapen. Had bij mamaloes een voedings/zwangerschapskussen gekocht zodat ik op mijn zij kan slapen. Alleen deze is totaal niet stevig 1 kant is nog bol en de andere helft is helemaal plat. Ik ben dus ook van plan een andere aan te schaffen maar welke of van waar geen idee?!? Dus lees even mee😉

6 jaar geleden

Ik zag deze ergens langskomen en ben van plan die te kopen. Ik ben een rugslaper en dat “mag” straks natuurlijk niet meer, dus ik moet iets om mij heen hebben zodat ik niet op m’n rug draai. https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapskussen-xxl-voedingskussen-lichaamskussen-280cm-incl-opbergtas-afneembare-hoes-grijs/9200000107256810/?bltgh=ia901hKGRAZtcF3uSDJJuQ.1_36.37.ProductTitle

6 jaar geleden

Ik heb een donzen zwangerschapskussen van de prenatal dacht ik. Ik was ook een hele dominante buikslaper en sinds mijn 1e zwangerschap nu 4 jaar geleden slaap ik nog steeds met zon kussen. Ik koop wel elk jaar een nieuwe ivm hygiëne, ik kan niet meer zonder!

6 jaar geleden

Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap 2 soorten Voedingskussens (van die u-vorminge slangen) gekregen. Vond ik echt voor geen meter slapen! Ik heb uiteindelijk een kussen van de bank gepakt en die tussen m’n knieën gelegd, dat werkte voor mij heel goed. Ik zou dus niet aanraden om zomaar zo’n ding te kopen..

6 jaar geleden

Als ik mijn vriendinnen moet geloven die van Doomoo!

6 jaar geleden

Reactie op Suus6

Ik heb al een beetje onderzoek gedaan (geen ervaring!) en zag goede reviews ...
Ik heb die van de hema gebruikt. Heb het sinds 2011 ☺️ nog altijd perfect in vorm en helemaal in orde. Ik heb hem voor tijdens borstvoeding gebruikt, voor extra ondersteuning en gemakkelijkheid.

6 jaar geleden

Reactie op Sibellah

Neen maar het is wel enorm handig. Ik heb deze nacht tot 2 keer in mijn sla ...
Duidelijk. Dank je wel. Ik had er nog nooit van gehoord. :)

6 jaar geleden

Reactie op Naadd

Als ik mijn vriendinnen moet geloven die van Doomoo!
Die heb ik gekregen voor Moederdag en hij is echt heerlijk! Zelf gebruik ik hem niet dubbelgevouwen (ik heb zelf een laag kussen). Maar wel tussen mijn benen en langs mijn buik.

6 jaar geleden

Ik heb een donzen zwangerschapskussen van de prenatal dacht ik. Ik was ook ...
Koop je dan alleen het lange stuk? Of allebei. Ik zag dat die van hun uit 2 delen bestaat.

6 jaar geleden

Iemand inmiddels gebruikservaring? 😃 Ben ook op zoek naar een prettig kussen

6 jaar geleden

Ik heb een Doomoo voedingskussen, slaapt heerlijk, gebruik hem al een paar weken!

6 jaar geleden

Ik heb die van sevibaby. https://www.mamaloesbabysjop.nl/sevibebe-dandelion-voedingskussen-incl-verkleiner-579-90 Niet duur en stevige vulling (geen bolletjes)

6 jaar geleden

Reactie op H91

Ik heb een Doomoo voedingskussen, slaapt heerlijk, gebruik hem al een paar ...
Ligt die wel comfortabel bij je nek? Hij ziet er zo hoog en stevig uit (als je snapt wat ik bedoel).

6 jaar geleden

Reactie op MariaF5

Ligt die wel comfortabel bij je nek? Hij ziet er zo hoog en stevig uit (als ...
Ja snap wat je bedoelt, hij kan best makkelijk in de lengte. Ik gebruik hem niet als hoofdkussen, inderdaad te hoog en mijn eigen kussen is aangepast voor reuma. Gebruik hem meestal bij mijn buik, tussen mijn schouders en tussen mijn knieën.