81 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een hele dikke slaapzak gebruikt, van de hema. Zo had hij een soort ‘bumper’ als hij zichzelf zou wakker kloppen. Heeft gewerkt voor ons. Nu een slaapzak met handjes tegen het krabben en hopelijk binnenkort klaar voor een dun slaapzakje zonder mouwen, gezien de zomer er aan komt😊
5 jaar geleden
Ik heb eerst 1 armpje eruit gedaan .. ik heb de puckababy inbakerzak 3-6 maanden. En na 2 weken andere armpje er ook uit.. en hij slaapt perfect nu 🥰.
5 jaar geleden
Hier ook gewoon opeens gestopt. Was even onwennig, maar ik moet zeggen dat ze er snel aan waren gewend.
5 jaar geleden
Hier een eigenwijsje die dat zelf gedaan heeft. Hij kon eerst niet goed slapen zonder ingebakerd te worden. Ik gebruikte een grote hydrofiele doek. Op een gegeven moment was hij zo sterk dat hij een armpje steeds loswurmde en een poosje later ook zijn andere arm. Sindsdien slaapt hij beter met zijn armpjes los en wordt hij boos als hij ingebakerd wordt 😂
5 jaar geleden
Hier baker ik overdag niet meer in. Eerst bij ochtendslaapje noet meer, later bij de andere slaapjes ook niet. Snachts nog wel. Ze ligt met een dunne bakerdoek in een slaapzakje. Ben van plan om straks eerst 1 voor 1 de armpjes uit de bakerdoek maar in de slaapzak te doen zodat ze nog steeds met de armpjes naar beneden ligt en dan 1 voor 1 de armpjes in de mouwen vd slaapzak. Ze is nu 4 mnd en wil het na haar sprong 4 gaan afleren. Als ze daarvoor opeens gaat draaien dan moet het cold turkey
5 jaar geleden
Hier ook op een of andere dag gewoon de armen uit de Puckababy gehaald omdat hij meer op z’n vuistje ging zuigen en eigenlijk geen problemen mee gehad.
5 jaar geleden
Hier werd onze dochter op een gegeven moment steeds boos als we haar inbakerden, ze wilde graag op haar knuistjes sabbelen en probeerde deze met puckababy en al in haar mond te stoppen 😂. Toen op een gegeven moment haar overdag in een slaapzakje gestopt en dat lijkt goed te werken! Het duurt wel iets langer voordat ze in slaap valt en overdag wordt ze iets vaker wakker maar we merken wel dat het fijner voor haar is. Nu doen we haar ‘s nachts ook af en toe in haar slaapzak en dat gaat goed!
5 jaar geleden
Ik gebruik het fedde en kees slaapzakje.. je kunt dan de armpjes ‘vastritsen’ zo kan hij zijn onderarm nog wel bewegen maar zich niet in het gezicht slaan.. en zo dan geprobeerd met een armpje geritst en een armpje los en zo gaat het steeds beter!:) ideaal slaapzakje voor inbaker afbouw!