17 Reacties

één jaar geleden

Ik doe altijd romper lange mouw en een pyjama

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft ook een slaapzak TOG 3 aan en dan romper met lange mouwen of korte mowuen en dan een pyjama shirt en broekje aan.

één jaar geleden

Hmm dan had ik haar toch nog een shirt aan moeten doen, shit. Maar nu wakker maken is ook niet handig :(

één jaar geleden

Reactie op Aminaa

Ik doe altijd romper lange mouw en een pyjama
En slaapzak?

één jaar geleden

Hij slaapt hier nu een paar weken onder een 4 seizoenen dekbed. Hij draagt een korte mouwen romper en een pyjama, het is nu 15 graden op zijn kamer. Als hij nog een slaapzak aan zou hebben zou hij hetzelfde aan hebben plus een deken.

één jaar geleden

Reactie op mbw90

En slaapzak?
Ja tuurlijk ook en slaapzak 3 TOG maar toch twijfel ik nog steeds dat het weinig is 🤭

één jaar geleden

Romper lange mouwen, flanellen pyjama, winterslaapzak van jollein en een dekentje met fleece. (15 a 16 graden op de kamer)

één jaar geleden

Ijskoud op de slaapkamers. Hij heeft nu een korte mouwen romper aan met een dikke trui (ja, trui dikker dan pyjama) een pyjama broek, slaapzak tog 3,5 met mouwen en een koeka deken (zo een met z'n vacht). Het is daar nu hooguit 11 graden. Ik hoop maar dat het niet teveel is en niet te weinig. Maar ja, kleintje weigert te praten dus kan het ook niet vragen 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Voelt je kindje lekker warm aan? Als dat zo is, kun je er vanuit gaan dat ze het warm genoeg heeft. Mijn ervaring is dat zodra ze het koud krijgen, je dat echt wel gaat horen 😄

één jaar geleden

Wij een romper lange mouwen, flanelle pyjama, sokken, slaapzak Hema 3,7 tog en nog een dekbed (nummer 3, de dunste vgm). Kamertje is nu 13/14 graden brrrr. Verwarm t nog als hij naar bed gaat maar koelt snel weer af.. wat doen jullie?

één jaar geleden

16 graden op haar kamer. Slaapzak 2.0 tog (herfstzak puckababy) geen romper wel pyjama. Denk dat ik vannacht toch een romper erbij doe. Ze is veel wakker ‘s nachts misschien toch door de kou, in de ochtend voelt ze niet koud.

één jaar geleden

Onderbroek, hemd Pyama lange mouwen en broek en een dekbed. Heerlijk warm voor d’r

één jaar geleden

Romper lange mouwen, pyama, sokken en 3 TOG slaapzak

één jaar geleden

Romper korte mouw, pyjama, sokken, dekbed.

één jaar geleden

Hier ook een slaapzak 3 tog, pyjama broekje of shirt en een romper/ hempje korte mouw. Moet er wel bij zeggen dat zijn kamer redelijk aangenaam is, ook nu (16-18 graden)

één jaar geleden

Romper lange mouw, pyjama en tog 3 slaapzak en lakentje en deken nu met winter weer

één jaar geleden

Romper, flanellen/ velvet pyjama en dekbed