17 Reacties

5 jaar geleden

Hier ook soms hele nacht aan.. val er zelf mee n slaap馃ぃ

5 jaar geleden

Hier staat m ook soms een hele nacht op

5 jaar geleden

Reactie op Arnela

Hier staat m ook soms een hele nacht op
Wat gebeurd er bij jullie als je nem uitzet? Of nooit geprobeerd?

5 jaar geleden

Hier ook soms hele nacht aan.. val er zelf mee n slaap馃ぃ

5 jaar geleden

Wij gebruiken het Zazu Schaap met baarmoeder geluiden (dat is een beetje hetzelfde als de stofzuiger geluiden). Zodra onze dochter begint te huilen gaat het schaap automatisch aan en wordt ze rustig en gaat slapen. Wij raden iedereen het slaap schaap aan!

5 jaar geleden

Reactie op Ljdcp

Wij gebruiken het Zazu Schaap met baarmoeder geluiden (dat is een beetje he ...
Maar is 7 weken niet al ver dat hij de baarmoeder geluiden niet meer herkend? Zo d8 ik namelijk..

5 jaar geleden

Reactie op Soetje2020

Ik doe t meestal na een uur uit en dan blijf ze wel door slapen maar soms staat t ook weer hele macht aan als ze onrustig s .. verschilt heel erg

5 jaar geleden

Hier staat die de hele nacht aan meestal. Vind het zelf ook wel fijn zo op de achtergrond 馃槀

5 jaar geleden

Wij hebben zo,n olifantje waar je tijd in kunt stellen .. zet die vaak op een uur .. en soms heel nacht .. slapen wij ook goed op 馃槀

5 jaar geleden

Wij zetten de timer altijd op 30min en laten m daarna ook uit. Onze zoon heeft dat trouwens alleen met regendruppels dat het werkt , best leuk geluidje 馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Ljdcp

Wij gebruiken het Zazu Schaap met baarmoeder geluiden (dat is een beetje he ...
Laat je dat rood witte ding in het schaap zitten ? Zoals het hoort haha ,, ik niet namelijk. Heb dat ding er gewoon uitgehaald en tijdens de fles zet ik het muziekje aan en zodra ze in bed ligt dat hartje met baarmoeder geluiden. Ook als ze net een beetje wakker word maar t ding vanzelf nog niet aan gaat tik ik hem zachtjes aan en slaapt ze sneller door. Of juist als ik zelf op de kamer ben en per ongeluk geluid maakt zodat dat ding begint dan geef ik het een klein tikje en stopt hij. conclusie hij werkt super alleen heb het schaap op der eigen slaapkamer neergelegd en het apparaatje op mijn kamer waar ze ook slaapt.

5 jaar geleden

Reactie op Soetje2020

Maar is 7 weken niet al ver dat hij de baarmoeder geluiden niet meer herken ...
Er zitten ook andere geluiden op! Ik ben er ook erg blij mee. Onze dochter gaat lekker op die (in middels voor mij irritante 馃構) deuntjes 馃檲

5 jaar geleden

Wij hebben een apparaat ( white noise) die zet ik de hele nacht soms aan. Ik vind het zelf ook een fijn geluid 馃槀

5 jaar geleden

20 minuutjes en dan valt de 'pingu茂n' vanzelf uit. Bij diepe slaap hoor je volgens mij toch niets.

5 jaar geleden

Ik zet na de fles van 22 uur ook altijd geluid aan. Meestal de sleep-o-phant van spotify. Deze draait op repeat de hele nacht tot 鈥榮morgens 8.30. Ik durf het ook niet uit te zetten. Na elke 45 minuten is de slaapcyclus van een baby rond en word hij misschien wakker, dan valt hij weer in slaap door het geluid denk ik altijd.

5 jaar geleden

Lang leve ewan the sheep, gaat na 20 min vanzelf uit

5 jaar geleden

Reactie op Laura3889

Laat je dat rood witte ding in het schaap zitten ? Zoals het hoort haha ,, ...
Ja ik heb dat apparaatje er gewoon in en het schaap ligt bij haar in het bedje die naast ons bed staat waar ze ook nog slaapt werkt perfect 馃槃