57 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben het met boekje van nijntje "opa en oma pluis" gedaan. Die hebben we in het Twents aan mijn schoonouders gegeven en in het Fries aan mijn ouders.

3 jaar geleden

Ik ga het aan de hand van een foto doen weet alleen nog niet welke text

3 jaar geleden

Er staan een heleboel topics al over dit onderwerp. Zelf hebben we het op en rond mijn verjaardag aan onze ouders verteld met een beschuit met muisjes en de foto met de echo. Ook de test had ik bij. De bonuskinderen horen het volgende week na de 2e echo en we willen samen met de kinderen het aan de broers van ons en hun gezinnen vertellen. Ik wil een kaart maken en heb babysokjes gekocht.

3 jaar geleden

Wij gaan het zo vertellen tegen de aankomende opa's en oma's. Mijn dochters krijgen aankomende vrijdag een kaartje via de post namens de baby geschreven

3 jaar geleden

Ik heb schoentjes, sokjes en een knuffeltje met de zwangerschap test ingepakt 😊

3 jaar geleden

De ene opa en oma deze gegeven

3 jaar geleden

De andere opa en oma deze 😁

3 jaar geleden

Met vaderdag...

3 jaar geleden

Wij gaan aan opa's en oma's deze kraskaartjes geven 😊

3 jaar geleden

Gewoon opgebeld en verteld. Niet zo'n circus van maken haha

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Gewoon opgebeld en verteld. Niet zo'n circus van maken haha
Precies, ik ook. Blij zijn ze toch wel.

3 jaar geleden

Reactie op ...kelly..

Ik ga het aan de hand van een foto doen weet alleen nog niet welke text
Waarschijnlijk deze

3 jaar geleden

Ik had voor onze zussen en zusjes en opa’s & oma’s allemaal doosjes met roze en blauwe snoephartjes. Voor de opa’s & oma’s had ik er nog extra slabbetjes bij met ik ❤️ oma/opa en deze slab is voor bij opa en oma. Maaarrrr ik kan niks geheim houden als ik enthousiast ben dus ik heb alles en iedereen van de familie al gebeld bij 7 weken na de eerste echo waar kloppend hartje te zien was. En mijn eigen moeder wist het al 5 minuten na positieve test 😂 Ik ben nu 9+4 en ben al zover dat de vriendenkring die het dichts bij staan het ook weten! 11 mei termijn echo en als daar alles goed zit dan maken we het op social media bekend.

3 jaar geleden

Je moet vooral iets doen wat bij jullie past. Wij hebben onze ouders het in prille begin verteld. Mijn vader was jarig dus een test ingepakt en voor mijn schoon papa een lief kaartje geschreven. Mijn vriendinnen ga ik vertellen na mijn termijnecho en wil dan ook lekkers meenemen en het in de doos schrijven zoals hierboven afgebeeld staat. Ook heb ik witte puzzels gescoord via https://shop-pro.nl/speelgoed/creatief/kleuren-and-tekenen/tekensets/kleur-puzzel-a5-colpuzzlea5/?gclid=Cj0KCQjw7qn1BRDqARIsAKMbHDaEl4cpUT2ykw7WKA_FksY5mwA7aRe2S-lwPsaFp2APx2LJkpXXD6kaArwcEALw_wcB Die kun je zelf leuk maken en bijv opsturen naar vrienden

3 jaar geleden

Reactie op Rian Moderator

De andere opa en oma deze 😁
Super leuk gedaan

3 jaar geleden

Wij gaan het met moederdag aan onze ouders vertellen, ben dan 6+4. Heb voor mijn zoontje een shirtje besteld met van die pailetten. Aan de ene kant staat 'psssttt', en als je er dan over heen wrijft staat er 'ik wordt grote broer' ☺️

3 jaar geleden

Tijdens onze eerste zwangerschap deden we het met het koffertje. Nu een wijnfles met op het etiket een foto van de echo en : Yes! Jullie worden oma& opa ! December 2020

3 jaar geleden

Er is hier al een topic van, misschien leuk om die te volgen ipv kleine groepjes apart zodat meer mensen de ideeën zien ♥️♥️

3 jaar geleden

Wij zijn net verhuisd en hebben een houten huisje, een boompje en een kraskaart waarop staat, huisje boompje en een hart kleurig hart wat je moet openkrassen. Er staat baby op. En daar heb ik een luiertaart met een luierbaby zelf gemaakt