57 Reacties

3 jaar geleden

Als alles goed is op mijn 1ste echo donderdag geven wij aan onze ouders dit rompertje 😁

3 jaar geleden

Wij hebben Tony chocolade repen zelf laten bedrukken met een echo foto en de uitgerekende datum en die gegeven (kan heel makkelijk via hun site).

3 jaar geleden

Reactie op Puzzeltje

Tijdens onze eerste zwangerschap deden we het met het koffertje. Nu een wij ...
Heel leuk!

3 jaar geleden

Wij hebben voor alle opa's en oma's babysokjes gekocht bij de zeeman. Die ingepakt & op m'n verjaardag gegeven! Kost niks, groot resultaat 💪🏻

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Gewoon opgebeld en verteld. Niet zo'n circus van maken haha
Haha wij hebben het via een videochat verteld om toch even de gezichten te zien. Voor de rest ook weinig gedoe. :)

3 jaar geleden

Reactie op JazzDaxx

Wij zijn net verhuisd en hebben een houten huisje, een boompje en een krask ...
Mooi gemaakt

3 jaar geleden

Reactie op LindeB96

Als alles goed is op mijn 1ste echo donderdag geven wij aan onze ouders dit ...
Hi! Mag ik de tekst van je overnemen? 🙈 Ik vind hem echt super geweldig om te gebruiken met het bekend maken voor op social media aantal weken 😬 Hartje zomer en dan kom ik met een kerstboom en die tekst 🙈

3 jaar geleden

Wij hebben een fotolijstje met tekst ingepakt en gegeven aan de opa’s en oma’s toen we in verwachting waren van de eerste. Erg leuk om de reacties te zien en een keer wat “ anders”. Nu even inspiratieloos. Ik zit te denken om een rebus te maken en deze op te sturen naar familieleden, even puzzelen voor een leuke uitkomst :)

3 jaar geleden

Reactie op LindeB96

Als alles goed is op mijn 1ste echo donderdag geven wij aan onze ouders dit ...
Ooh wat een leuke idee. Waar heb je dit laten maken??

3 jaar geleden

Reactie op Luussie

Wij gaan het met moederdag aan onze ouders vertellen, ben dan 6+4. Heb voor ...
O Mijn god! Deze is echt GEWELDIG 😍 waar komt die vandaan?? En hebben ze hem ook met 'ik wordt mama' of zoiets?

3 jaar geleden

Mijn nichtje is bijna jarig. Ik heb voor haar een memoriespel gemaakt via Hema.nl, met foto's van haar en vriendjes en vriendinnetjes enzo. Op elk kaartje staat iets wat haar speciaal maakt ("dierenvriend", "kampioen gekkebekkentrekker", "Creabea" enz). En deze foto zit er ook bij: Als ze het spel gaat spelen thuis komen mijn broer, schoonzus en nichtjes er achter 😍

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Mijn nichtje is bijna jarig. Ik heb voor haar een memoriespel gemaakt via H ...
Deze dus

3 jaar geleden

Ooh wat een leuke idee. Waar heb je dit laten maken??
Ik maak ze zelf thuis, heb een bedrukkingsmachine 😋

3 jaar geleden

Hi! Mag ik de tekst van je overnemen? 🙈 Ik vind hem echt super geweldig ...
Tuurlijk wel! Ik denk dat ik het ook zo op social media ga plaatsen! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op LindeB96

Tuurlijk wel! Ik denk dat ik het ook zo op social media ga plaatsen! 🥰
Ik heb dit bord thuis liggen wat ik wil gebruiken. Eerst had ik heel droog en simpel baby “achternaam” coming december 2020! Had er sokjes bij gehangen. Maar toen zag ik jou rompertje en ik heb direct een compleet beeld voor me 🙈 Heb er ook een baby kerstmutsje en kerstslofjes bij besteld

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

O Mijn god! Deze is echt GEWELDIG 😍 waar komt die vandaan?? En hebben ze ...
Nee 😢 was echt alleen voor kinderen..

3 jaar geleden

Ik heb dit bord thuis liggen wat ik wil gebruiken. Eerst had ik heel droog ...
Mooi bord! Als je het bekend hebt gemaakt op social media laat je die foto hier dan eens zien? Ik ben benieuwd. 🤩 Wij hebben een hondje en zou ze ook graag erbij hebben op de foto + de tekst van het rompertje, maar moet nog eens denken hoe ik dat ga doen 😁

3 jaar geleden

Wij hebben het ouders, broer en zus + oma en opa al verteld toen wij 6 weken zwanger waren. We konden het niet meer voor ons houden. We hebben dit gedaan door cupcakes te bakken met muisjes als vulling en dan een mooie toef botercreme erop. De reacties waren echt heel leuk! 😊

3 jaar geleden

Reactie op LindeB96

Als alles goed is op mijn 1ste echo donderdag geven wij aan onze ouders dit ...
Cool!!! Zelfgemaakt of ergens laten bedrukken/ bestellen ?

3 jaar geleden

Wij hebben een boot gekocht en willen onze ouders (los van elkaar) over paar weken meenemen uit varen. Dan verstoppen we in het vooronder blauwe en roze ballonnen. Tijdens de rondleiding komen ze er dan uitvliegen 🎈