31 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier hetzelfde ik geef borstvoeding hier is het voordeel dat je geeft op vraag dus hij pakt wat hij nodig heeft.

3 jaar geleden

Yess hier ook t is echt zielig. T hoesten is nu gelukkig niet zo erg meer, dus mama zit niet meer onder en zij ook niet meer

3 jaar geleden

Hier nu ook! Echt zielig 🙁 Al lijkt ze er verder niet echt last van te hebben...

3 jaar geleden

Wij blijven ook sukkelen. Snotjes en slijmpjes. Zijn al aan het aerosollen, maar werkt niet echt. Ook zo zielig dat hij er wakker van wordt. Hij is voor de rest ook niet ziek..

3 jaar geleden

Hier ook een superverkouden meisje. Zo naar. Ze is er echt niet fit van

3 jaar geleden

Hier ons zoontje van 15 weken ziek . Wij zijn maar nog net thuis van vandaag na 4 dagen in het ziekenhuis . Dinsdag hoesten en braken . naar de huisdokter geweest en medicatie moeten geven voor slijmpjes en neusdruppels . In 1 nacht erg rap achteruit gegaan . Niet willen drinken . Moeilijk ademen en piepen . Naar kinderars geweest meteen opgenomen . RSV waarvoor ik vreesde. Geen prettige dagen/nachten maar hij is toch al wat beter . Aerosolen en neusje goed spoelen . Beetje per beetje zie ik mijn vrolijke baby terug .

3 jaar geleden

Ons zoontje van 4 maanden is ook al een hele tijd verkouden. Sinds een week ook heel veel slijm in zijn keel, waardoor hij zijn melk niet goed wegkrijgt en heel veel spuugt. Sinds een week ook heel erg diarree. De huisarts heeft hem van de week gecontroleerd, maar toen was hij nog wel ok verder. Vandaag heeft hij een stuk minder gedronken en net na de fles kwam het er aan beide kanten zo heftig tegelijkertijd uit...verbaast mij echt dat hij nog niet uitgedroogd is...

3 jaar geleden

Ons zoontje is al ziek vanaf dinsdag. Het begon met elke keer spugen en niet goed willen drinken. Elke luier was een diarreeluier. Zo zielig! Gelukkig lijkt het beter met hem te gaan, want hij heeft vandaag nog niet gespuugd en ook geen diarreeluier gehad. Nu ben ik sinds gisteren helaas zelf zo ziek als een hond.

3 jaar geleden

Ken ik ook goed. Is hier nu al 4 weken bezig. We zijn al een paar keer naar de arts geweest. Ik mocht na het terug geven niks meer bijgeven. Hij had wel voldoende plas pampers en kwam ook nog iets bij ! Uiteindelijk is het ontaard in valse kroep. Nu 3 keer per dag aerosol en hij is er nu bijna vanaf ! Eindelijk 🥲 ! Nu geeft hij enkel nog slijm over ! Ik moet wel zeggen dat we ondertussen groentepap en fruitpap geven. En ook dit is beter voor hem

3 jaar geleden

Hoi hoi! Hebben jullie misschien een tip om het hoesten van m'n kleintje wat te verlichten? Hij is gewoon verkouden en hoest veel. Verder is alles prima en maak ik me ook niet druk maar vind het zo sneu.. zou hem graag wat helpen. Ik gebruik nu Neusspray en Luuf en heb zn hoofdeinde wat omhoog. Iemand nog een tip?

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Hoi hoi! Hebben jullie misschien een tip om het hoesten van m'n kleintje w ...
Even samen in een stomige badkamer zitten? Wellicht komt het dan goed los

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Luuf onder z’n voetjes en dan sokken aan! Mijn kind s ook enorm aan het hoesten, wel slijm mja ze slikt het weer door. Gisteravond dacht ik: probeer het eens zonder luuf gezien het overdag wel ging. Maar nee na een half uur in bed begon het weer. Luuf gesmeerd onder dr voetjes, sokken aan en het hoesten is gestopt.

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Deze gebruiken wij wel dan: even een dagje goed gebruiken en daarna 1x per dag werkt hier super

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Even samen in een stomige badkamer zitten? Wellicht komt het dan goed los
Jaa ook al geprobeerd.. maar thnx voor het mee denken

3 jaar geleden

Luuf onder z’n voetjes en dan sokken aan! Mijn kind s ook enorm aan het hoe ...
Haha wat grappig onder zn voetjes! Zal het eens proberen

3 jaar geleden

Reactie op Yvylove

Deze gebruiken wij wel dan: even een dagje goed gebruiken en daarna 1x per ...
Aah ik ken t niet maar bedankt! Ga ik halen

3 jaar geleden

Reactie op Yvylove

Deze gebruiken wij wel dan: even een dagje goed gebruiken en daarna 1x per ...
Wel even op letten dat hier 1,7% alcohol in zit. Persoonlijk zou ik het om die reden niet zo snel aan een baby geven, tenzij er geen andere oplossing is.

3 jaar geleden

Wel even op letten dat hier 1,7% alcohol in zit. Persoonlijk zou ik het om ...
Wat gek bij een vsm product... 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Wat gek bij een vsm product... 🙈
Juist bij de 'homeopatische' producten zit dit er vaak in. Nu snap ik waarom mijn ouders dat vroeger altijd aan me gaven 😉.

3 jaar geleden

Wel even op letten dat hier 1,7% alcohol in zit. Persoonlijk zou ik het om ...
Oow dat is gek?!! Hmm.. lijkt me geen fijn idee voor een baby.. Mn kleine man geeft ook al 3 dagen over.. gaan vanmiddag even naar de huisarts.. zo sneu