11 Reacties

5 jaar geleden

Ja mijn dochter hoest dan ook vaak. Ook als ze druk is met haar armpjes en beentjes. Het lijkt erop dat ze zich verslikt in haar eigen speeksel.

5 jaar geleden

Ja mijn zoontje doet dat ook maar denk dat hij het soms express doet, dat ie dat ook gewoon ontdekt heeft 😅 een nieuw geluidje..

5 jaar geleden

Mijn dochter doet het ook, als ze non stop aan het brabbelen is, of probeert te lachen, of als ze andere klank aan wil slaan.

5 jaar geleden

Ja mijn meisje heeft dat soms ook.

5 jaar geleden

Idem!

5 jaar geleden

Hier ook, vooral overtollig speeksel is bij hem de reden van het hoesten, ook verslikt hij zich daardoor vaker tegenwoordig. Geen prettig zicht

5 jaar geleden

Jep hier ook! Soms het idee dat ze zich verslikt in haar speeksel maar net als hier eerder benoemd, soms ook het idee alsof ze het express doet omdat het iets nieuws is wat ze kan.

5 jaar geleden

Jep hier ook! Soms het idee dat ze zich verslikt in haar speeksel maar net als hier eerder benoemd, soms ook het idee alsof ze het express doet omdat het iets nieuws is wat ze kan.

5 jaar geleden

Reactie op bloem1988

Ja mijn dochter hoest dan ook vaak. Ook als ze druk is met haar armpjes en ...
Ja hier hetzelfde!

5 jaar geleden

Mijn dochter krijgt dan gelijk de hik

5 jaar geleden

Reactie op Ummie1

Mijn dochter krijgt dan gelijk de hik
Ja inderdaad onze dochter ook! Lekker aan het kletsen en lachen en dan, hups daar is de hik weer! We nemen echt de tijd om haar tijdens en na de voeding te laten boeren maar toch regelmatig die hij!