80 Reacties

3 jaar geleden

Mijn baby dronk vanaf 5 weken ook 120cc. Vanaf 6 weken slaapt ze in dr eigen bedje en gaf ik de laatste voeding 150cc en ik bakerde haar in. Verrassend genoeg sliep ze toen meteen door. Nu is ze 8 weken en heb ik de puckababy inbaker slaapzak gekocht en dat werkt super goed. Nu krijgt ze de eerste en de laatste twee voedingen 150cc en daartussen gewoon 120.

3 jaar geleden

Reactie op LPF2020

Mijn baby dronk vanaf 5 weken ook 120cc. Vanaf 6 weken slaapt ze in dr eige ...
Ben jaloersss. Geef hem savonds ook 150 maar doorslapen ho maar, na 3 uurtjes denkt die ik ga huilen want heb honger

3 jaar geleden

Zoontje is 5 weken en ligt 21.00 op bed en komt sochtends tussen 07.00 a 08.00 Ik geef 150cc behalve als hij meer honger heeft dan maak ik 60 cc extra Eerders kwam hij tussen 03.00 a 04.00 voor voeding waar hij maar 50 cc van dronk en ik 100 ml dus weg gooide ik heb een speentje gekocht (want zoveel honger had hij blijkbaar niet) steeds als hij kwam gaf ik de speen eerst bleef hij door zeuren maar gaf na een uurtje wel op het door zeuren werd het steeds korter nu komt hij vaak niet meer heel soms misschien 2x in de week en geef ik zn speen en slaapt ie gelijk verder

3 jaar geleden

Reactie op kellyjohanna

Ben jaloersss. Geef hem savonds ook 150 maar doorslapen ho maar, na 3 uurtj ...
Baker je hem ook in? Dat deed voor ons echt wonderen, zou je overdag kunnen proberen! Kan je met een hydrofiele doek eerst doen, als dat werkt kan je altijd nog een slaapzak kopen.

3 jaar geleden

Ons meisje drinkt 90 cc ze is nu 9 weken (te vroeg geboren 5 weken) Slaapt niet door 23:30 laatste fles en dan 03:30 en dan 06:30 valt mee🙈 Je moet je kindje gewoon lekker haar eigen ritme laten bepalen dat doorslapen komt vanzelf wel❤️

3 jaar geleden

Hoe vaak per dag (welke tijden) geven jullie, jullie kleine de fles? Mijn dochter is zondag 4 weken en ik geef overdag om de drie uur en ‘s nachts op verzoek. Kom meestal uit op 8 flessen van 100cc kv. Zou graag wat willen afbouwen met de flessen en meer per keer geven..

3 jaar geleden

Reactie op TeddyBinky

Ons meisje drinkt 90 cc ze is nu 9 weken (te vroeg geboren 5 weken) Slaap ...
Heerlijk eigenlijk maar 1x in de nacht echt goed!

3 jaar geleden

Me dochter is 5 weken, maandag 6. Ze had behoefte aan 150 cc Haar laatste fles is tussen 10 en half 11 en dan komt ze half 4 weer en dan half 7. Ik heb geen ritme voor haar of voor mezelf. Ze komt ook wanneer ze trek heeft soms zit daar 3 uur tussen of 4. In de nacht laat ik haar zelf komen uiteindelijk leren ze het zelf wel om door te slapen. Ik baker haar ook in slaap ze beter door

3 jaar geleden

Omg , ik ben gister naar de cb geweest, ik zat ook op 120 cc met 4 scheppen, ze zei dat ik teveel geef en moest 10 cc er uit halen ??? Ze is woensdag 5 weken oud . Nu zie ik dat meerdere aan 120 zitten , dus deed ik het helemaal niet verkeerd dus !! Me kind heeft echt behoefte aan die extra 10 cc want ze bijt nog op haar handje

3 jaar geleden

Lastig. Ik volg. Zijn er ook mensen die de baby niet inbakeren en toch doorslapen ?

3 jaar geleden

Reactie op sandy123

Omg , ik ben gister naar de cb geweest, ik zat ook op 120 cc met 4 scheppen ...
Als ze het binnen houd is het goed toch! Als je maar niet elke week 10cc meer gaat geven haha

3 jaar geleden

Reactie op sandy123

Omg , ik ben gister naar de cb geweest, ik zat ook op 120 cc met 4 scheppen ...
Hoeveel flessen van 120cc geef je per dag dan?

3 jaar geleden

Reactie op mothertobe123

Hoeveel flessen van 120cc geef je per dag dan?
6

3 jaar geleden

Reactie op WKKL

Lastig. Ik volg. Zijn er ook mensen die de baby niet inbakeren en toch door ...
Onze kleine meid ligt gewoon in een slaapzakje slaapt van 23:00 tot 03:30/04:00 en dan weer tot 07:30 uur ongeveer. Weet niet of je dit doorslapen noemt haha..

3 jaar geleden

Reactie op sandy123

6
Dan zit je op een totaal van 720cc per dag. Valt echt wel mee hoor, ik zit nu rond de 800 cc. Gewoon kijken waar je kleine behoefte aan heeft. CB geeft adviezen, volg je eigen gevoel.

3 jaar geleden

Reactie op sandy123

Omg , ik ben gister naar de cb geweest, ik zat ook op 120 cc met 4 scheppen ...
Zeide ze ook tegen mij, maar niet naar luisteren. Gewoon je moedergevoel volgen, als je denkt dat hij meer wilt gewoon geven

3 jaar geleden

Reactie op LPF2020

Baker je hem ook in? Dat deed voor ons echt wonderen, zou je overdag kunnen ...
Ik gebruik al een slaapzak, hij valt er wel sneller door in slaap

3 jaar geleden

Reactie op sandy123

Omg , ik ben gister naar de cb geweest, ik zat ook op 120 cc met 4 scheppen ...
Bij mij toen ik voor t eerst naar CB ging en ik zei precies t zelfde, t was toen 120 cc en 4 scheppen & 6 flesjes op een dag. Zei ze dat het gewoon goed was (nu bijna 6 weekjes 150 cc en 5 schepjes & 5 flessen op een dag). Ik heb geleerd bij me eerste dat ik gewoon zeg via bet boekje ookal krijgen ze meer dan dat ik zeg 😂. Ik bedoel ik weet me kind nodig heeft en behoefte aan heeft niet hun

3 jaar geleden

Reactie op sandy123

Omg , ik ben gister naar de cb geweest, ik zat ook op 120 cc met 4 scheppen ...
Het hangt af van het gewicht van je kind, dus wat je hier leest zegt niet zoveel over jouw kindje. Cb geeft advies op basis van jouw kindje. Maar het is alsnog een advies, dus je moet niks.

3 jaar geleden

M'n dochter is 4 weken en 4.6kg Ik geef 90+4 en dat 8x per dag. Ze komt nog elke 3 uur. Volgens het cb (afgelopen woensdag) was dat goed. Terwijl ik volgens het 'gewicht-schema' meer moet geven en minder flessen. Maar als ik meer geef in de fles dan gaat ze overgeven of drikt het niet op. Dus voor nu vind ik het wel prima.