37 Reacties

4 jaar geleden

Hoe kom je daarachter ? :)

4 jaar geleden

Hoe kan je het controleren?

4 jaar geleden

Zou dat ook graag willen weten

4 jaar geleden

Reactie op Mar101

Hoe kom je daarachter ? :)
Ik heb gisteren mijn bloed laten testen en net gebeld met mijn huisarts en die vertellen u hoeveel HCG waarde in je bloed is en zo schatten ze ook hoe ver je bent

4 jaar geleden

Reactie op chanelleke

Zou dat ook graag willen weten
Dit is standaard procedure in België. In Nederland doen ze dit alleen bij een medisch traject of medische noodzaak. En ondanks dat doen ze het nu alleen als het nood is, want ik moest eigenlijk ook bloed laten prikken maar dat ging niet door ivm corona

4 jaar geleden

Ik denk dat ze dit enkel in België doen via bloed afname, niet in NL? Mijn HCG waarde was 3002 op 5 weken.. kan blijkbaar erg veel variatie in zitten van persoon tot persoon

4 jaar geleden

Hier in nederland doen ze niet zo snel een bloedtest bij een zwangerschap alleen bij medische redenen.

4 jaar geleden

Reactie op chanelleke

Zou dat ook graag willen weten
Ik heb gisteren mijn bloed laten testen en net gebeld met de huisarts en die vertelde me hoeveel HCG waarde in mijn bloed zat en zo schatten ze ook hoeveel weken je bent

4 jaar geleden

Reactie op chanelleke

Zou dat ook graag willen weten
Ik heb gisteren mijn bloed laten testen en net gebeld met de huisarts en die vertelde me hoeveel HCG waarde in mijn bloed zat en zo schatten ze ook hoeveel weken je bent

4 jaar geleden

Hoe kan je het controleren?
Ik heb gisteren mijn bloed laten testen en net gebeld met de huisarts en die vertelde me hoeveel HCG waarde in mijn bloed zat en zo schatten ze ook hoeveel weken je bent

4 jaar geleden

Reactie op Mar101

Hoe kom je daarachter ? :)
Ik heb gisteren mijn bloed laten testen en net gebeld met de huisarts en die vertelde me hoeveel HCG waarde in mijn bloed zat en zo schatten ze ook hoeveel weken je bent

4 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Dit is standaard procedure in België. In Nederland doen ze dit alleen bij e ...
Ik ben ook van belgie wist ik niet

4 jaar geleden

Reactie op naomi89-24

Ik heb gisteren mijn bloed laten testen en net gebeld met de huisarts en di ...
En wat betekent die cijfer 204 ?

4 jaar geleden

Ik ben ook van belgie wist ik niet
Ja zo ben je ook 100% zeker na een bloedafname

4 jaar geleden

Reactie op naomi89-24

Ja zo ben je ook 100% zeker na een bloedafname
Ik heb afspraak den 27 ste april moet ik is vragen

4 jaar geleden

Ik heb afspraak den 27 ste april moet ik is vragen
Ja mss dat ze dan een bloedafname doen maar als je bij de gyneacoloog moet is dit direct een echo. 204hcg wil zeggen dat ik tussen de 4-5 weken zwanger ben

4 jaar geleden

Reactie op naomi89-24

Ja mss dat ze dan een bloedafname doen maar als je bij de gyneacoloog moet ...
Oke nu snap ik het dan kan ik mss tot 27 ste afspraak bij huisarts doen ?!

4 jaar geleden

Reactie op naomi89-24

Ja mss dat ze dan een bloedafname doen maar als je bij de gyneacoloog moet ...
Ik had ook die waarde en op basis daarvan zei de huisarts dat ik 4,5 week ver was. Alleen vorige week bij de echo zei de gynaecoloog dat zij het schat op 5 weken omdat het nog zo klein was dus ik weet het allemaal zo goed niet meer. Afwachten tot volgende week dan 2e echo...

4 jaar geleden

Reactie op naomi89-24

Ja mss dat ze dan een bloedafname doen maar als je bij de gyneacoloog moet ...
Heb ik gelijk afspraak voor morgen 😍

4 jaar geleden

De mijne mee 3+6 was 144 dus denk wel dat je goed zit