37 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Spannend1

De mijne mee 3+6 was 144 dus denk wel dat je goed zit
Oh super! Spannend allemaal hè

3 jaar geleden

Bij mijn eerste bloedafname was mijn waarde 33. Laag dus, maar wel zeker zwanger... 3 dagen lager was mijn waarde gestegen naar 200. Je moet weten dat je HCG om de 48 uur moet verdubbelen. Dus dit zat ruim goed bij mij... Er zijn ook hele ruime marges tussen de referentiewaardes... ik had geen enkele reden om ongerust te zijn volgens mijn HA... de waardes waren zeer mooi gestegen, dat was het belangrijkste...

3 jaar geleden

De mijne was met 4.1 ruim 400 en met 4 3 ruim 1000

3 jaar geleden

Reactie op naomi89-24

Oh super! Spannend allemaal hè
Paar dagen erna 4 dagen erna 1258 en intussen 6+5 :)

3 jaar geleden

Ik heb een bloedonderzoek laten doen op precies 5 weken en had een HCG waarde van 9941 wat naar hun zeggen overheen komt op ca 5weken

3 jaar geleden

Bij 4+2 zat ik aan 309, bij 5+1 rond de 2000 en 5+4 rond de 5000

3 jaar geleden

Reactie op Dragina

Ik heb een bloedonderzoek laten doen op precies 5 weken en had een HCG waar ...
Wow amai dat is heel erg veel. Dan is die van mij zeer laag

3 jaar geleden

Reactie op HLaura

Bij 4+2 zat ik aan 309, bij 5+1 rond de 2000 en 5+4 rond de 5000
Oh amai dat is erg veel die van mij is dan wel heel laag

3 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Dit is standaard procedure in België. In Nederland doen ze dit alleen bij e ...
Ja denk het ook want ik belde gister me huisarts en die zei dus je moet contact opnemen met verloskundige en met echo kom je er wel achter of je echt zwanger bent we doen door corona geen bloedprikken

3 jaar geleden

Ik heb gisteren bloed laten prikken toen was ik 4weken 1 dag en mijn hcg waarde was 480. De dokter vond dit weinig voor 4 weken? Lijkt mij eerder normaal? Moet maandag opnieuw gaan bloed afnemen en kijken of het goed verdubbelt.

3 jaar geleden

Reactie op SW96

Ik heb gisteren bloed laten prikken toen was ik 4weken 1 dag en mijn hcg wa ...
Ja ik vind dit ook weinig ik heb maar de helft 204 ben er niet gerust in dus ik ga ook maandag terug. Bij mij zij de huisarts wel goed en de secretaris van de gyneacoloog zeo ook dat het laag was

3 jaar geleden

Reactie op naomi89-24

Ja ik vind dit ook weinig ik heb maar de helft 204 ben er niet gerust in du ...
Online komt deze tabel vaak terug dan zitten we echt goed .. ik ga ook maandag terug, ik stel me positief in, komt wel goed!

3 jaar geleden

Reactie op SW96

Online komt deze tabel vaak terug dan zitten we echt goed .. ik ga ook maan ...
Ja idd als je kijkt op de tabel zitten we idd wel goed. Goed dat je zo positief bent ik wou dat ik ook zo kon zijn. Ik ben snel negatief erin terwijl mijn man altijd positief is. Als het maandag goed verdubbeld is ga ik positief kunnen zijn. We houden elkaar op de hoogte. We zullen het dan dinsdag weten want ik moet smiddags gaan

3 jaar geleden

Reactie op naomi89-24

Ja idd als je kijkt op de tabel zitten we idd wel goed. Goed dat je zo posi ...
Hey hoe gaat het met je ondertussen? Ik heb net de uitslag van mijn bloed, van 480 naar 3000 gegaan 😍 hopelijk heb jij ook snel je resultaat want is toch altijd wat stressen he 😊

3 jaar geleden

Mijn uitslag gekregen en het is 1328 🎉🥰 super blij en toch groot deel gerust 🍀

3 jaar geleden

Reactie op SW96

Hey hoe gaat het met je ondertussen? Ik heb net de uitslag van mijn bloed, ...
Het is van 204 naar 1328 gegaan super blij! 🎉🥰 toch al deels gerustgesteld 🍀

3 jaar geleden

Ik heb eergisteren bloed laten trekken en zat op 740... ben nu wss 5+2