31 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook hoor zondag en maandag ochtend een test gedaan beide gelijk positief maar geloof er niet zoveel van

4 jaar geleden

Ik denk dat ik er ondertussen 10 verschillende gedaan heb maar ik geloof het ook nog steeds niet haha. Denk dat dat pas echt binnen komt na de eerste echo.

4 jaar geleden

Reactie op Wyoooon

Hier ook hoor zondag en maandag ochtend een test gedaan beide gelijk positi ...
Haha gelukkig ben ik niet de enige!

4 jaar geleden

Ik heb er maar een gedaan En is positief en ik voel me all misselijk en moe Ik denk mss ook dat mijn tweede zwangerschap is daarom Maar je kan gwn afspraak bij huisarts maken voor bloed treken zo kan hij jou bevestigen zodat je niet zoveel testen nog moet doen 😉

4 jaar geleden

Heb er 3 gedaan, alle 3 positief, 1e streepje nog vaag, 3de kleurde meteen

4 jaar geleden

Reactie op KellyKitties

Ik denk dat ik er ondertussen 10 verschillende gedaan heb maar ik geloof he ...
Ik hoop het, kan niet wachten op de eerste echo! 🥰

4 jaar geleden

Haha ik heb maar 1 test gedaan, maar mij dringt het idd ook nog niet door. Heb kruidvat zelf de test laten zien, apotheek liet ik zien. Contact opgenomen met huisarts en ziekenhuis om te bevestigen of t echt is. K geloof t nog steeds niet. Dat wordt dan afwachten op de 1e echo. Nog 3 weekjes wachten :(((.

4 jaar geleden

Ik moest afgelopen zaterdag ongesteld worden en niks... dacht gisteren ineens ik ga een test doen normaal had ik dat al eerder gedaan. Ik deed de test en gelijk 2 dikke strepen ik kon het niet geloven zat helemaal te trillen. Ik me 2dochters in de auto gezet want ik wilde een clearblue en die gaf eerst zwanger en daarna 1-2. Ik kan het ook nog steeds niet geloven hoor. Ik denk dat het besef pas komt bij de eerste echo

4 jaar geleden

Reactie op kubra🥰

Haha ik heb maar 1 test gedaan, maar mij dringt het idd ook nog niet door. ...
Ik kon ook niet wachten daarom heb ik afspraak bij huis arts genomen voor bloed afname zodat ik sneller achter kom hoeveel weken zeker dat ik ben

4 jaar geleden

Ik heb getest op de NOD en twee dagen later nog eens. Ik geloof het wel😊😁

4 jaar geleden

Haha gelukkig ben ik niet de enige!
Nee zeker niet hoever zou je nu zijn ?? En heb je symptomen?? Ik had donderdag a zaterdag ongesteld moeten worden werd ik niet dus zondag en maandag een test gedaan en bam gelijk 2 strepen

4 jaar geleden

Reactie op Wyoooon

Nee zeker niet hoever zou je nu zijn ?? En heb je symptomen?? Ik had donder ...
Ik zou nu in mijn 5e week moeten zijn. Ik heb last mijn onderrug en het lijkt erop dat ik een beetje menstruatieklachten heb, maar dat schijnt normaal te zijn. Maar ik lees in een andere topic “ niet goed” dat het bij een vroege echo heel wat mis kan gaannn :((((((. Nou heb ik wel meer zorgen gekregen.

4 jaar geleden

Ik heb de afgelopen week ook haast elke dag een test gedaan, omdat ik het gewoon niet wou geloven. Vandaag een clearblue test gedaan, en het blijkt dat ik al op de 5+ weken zit! Spannend😊

4 jaar geleden

Totaal 3 testen. Eentje van de action en de volgende dag een van clearblue (ik wilde gewoon het woordje 'zwanger' zien 🙈) dat is 1,5 week geleden. Vanmiddag de test van moeders voor moeders gedaan en ik kan echt volgende week starten met 'plassen in een potje' 😃

4 jaar geleden

Stuk of 6/7 al gedaan 😂

4 jaar geleden

5x 😂 maar bij de laatste keer wilde ik kijken of de test was opgelopen en daarnaast had ik ook een clearblue gebruikt voor de verassing voor mn man 🙈

4 jaar geleden

Hier 2 testen, 1 op de dag dat de menstruatie uitbleef. En 2 dagen later nog eentje. Ik voel me zo anders als bij de 1e, toen wist ik zonder test al hoe het zat. Nu had ik echt de testen nodig

4 jaar geleden

Reactie op kubra🥰

Ik zou nu in mijn 5e week moeten zijn. Ik heb last mijn onderrug en het lij ...
Precies dit weetje we moeten maar proberen te genieten ik heb gehoord zolang je geen bloed verliest geen zorgen ik heb die krampen indd en heel af en toe misselijk

4 jaar geleden

Ja echt hè! Ik heb ook 3 dagen achter elkaar getest beide paasdagen en gisteren, met 3 verschillende tests 🙈🙈. Voelt nog steeds onwerkelijk

4 jaar geleden

Ik heb 3 testen gedaan. Afgelopen zaterdag 2. 1 van de action en 1 digitale van clear blue. Maandag nog 1 gedaan van de action. Allemaal positief.