31 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Wyoooon

Precies dit weetje we moeten maar proberen te genieten ik heb gehoord zolan ...
Pfff ik weet t niet hoorrr. Ik kon al niet van nature zwanger worden. Moest mijzelf met hcg injectie spuiten. K had alleen een klein beetje innestelingsbloeding en dat wat bruine slijm. Ik weet t niet meer. :((((

3 jaar geleden

Reactie op Nazhira

Ik heb de afgelopen week ook haast elke dag een test gedaan, omdat ik het g ...
Oh moest je dat nog wel doen? Ik ben vandaag begonnen met urine opvangen, maar ze hebben geen test gedaan

3 jaar geleden

Reactie op Diedietje

Oh moest je dat nog wel doen? Ik ben vandaag begonnen met urine opvangen, m ...
Hoe bedoel je? Ik heb een clearblue zwangerschapstest gebruikt en daar uit bleek dat ik 5+ weken zwanger ben, wat ik eerst eigenlijk niet wist☺️..

3 jaar geleden

Reactie op Nazhira

Hoe bedoel je? Ik heb een clearblue zwangerschapstest gebruikt en daar uit ...
Oh sorry, verkeerde gequote! Bedoelde de reactie boven jou, test voot moeders voor moeders

3 jaar geleden

In de ochtend één keer zelf en in de avond, na de verassing van het mooie nieuws, samen met mijn man nog een clearblue met wekenidicator gedaan.

3 jaar geleden

Reactie op Diedietje

Oh sorry, verkeerde gequote! Bedoelde de reactie boven jou, test voot moede ...
Oh hahaha! Geen probleem 😉

3 jaar geleden

Reactie op DemiW

Hier 2 testen, 1 op de dag dat de menstruatie uitbleef. En 2 dagen later ...
Zo herkenbaar! Maar geef nog nog borstvoeding aan de oudste. Dus mijn borsten groeien nu niet explosief, zoals de vorige keer.

3 jaar geleden

Reactie op Diedietje

Oh moest je dat nog wel doen? Ik ben vandaag begonnen met urine opvangen, m ...
Hier ook niet. Heb er wel een gekregen en gedaan

3 jaar geleden

3! 2 negatieve test terwijl ik toch al 4 en daarna 7 dagen overtijd was. Na 2 weken overtijd en allerlei zwangerschapskwaaltjes dacht ik....misschien toch nog een keer testen en jawel, positief! 😊

3 jaar geleden

Reactie op Diedietje

Oh sorry, verkeerde gequote! Bedoelde de reactie boven jou, test voot moede ...
Die test voor moeders voor moeders kreeg ik in mijn pakketje, moest 'm uiteraard wel zelf doen. En pas vandaag, omdat ie dan betrouwbaarder zou zijn (dat wachten was best een dingetje, haha) ik denk dat ie vooral leuk is voor 'de heb'. Die van ruim 2jr geleden is nog steeds afleesbaar. Dat is bij andere testen niet.

3 jaar geleden

Reactie op Mamaris

Die test voor moeders voor moeders kreeg ik in mijn pakketje, moest 'm uite ...
Das apart, ik heb er helemaal geen test bij gekregen, jammer 😀