71 Reacties

5 jaar geleden

Onze dochter is maandag 7 weken oud. Ze kan der hoofdje helemaal optillen en dan paar sec omhoog houden daarna rolt ze door de zwaarte van der hoofdje naar je toe.

5 jaar geleden

Onze kleine is 2 weken oud en houd ervan op zn buikje te liggen op je borst en tilt zelf al zn hoofdje op en kijkt je dan ook echt aan

5 jaar geleden

Hier hetzelfde (onduidelijke foto wel 😅), 7 weken en hij houdt zijn nekje al goed omhoog!

5 jaar geleden

Hier 8 weken en het gaat prima!

5 jaar geleden

Hier ook met 3 weken tillen al zelf hun eigen hoofdje op en bijna draaien ook.

5 jaar geleden

Mijne doet dit al met 4 weken... 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Anka95

Onze kleine is 2 weken oud en houd ervan op zn buikje te liggen op je borst ...
Zo schattig he! Consultatiebureau zei dat ik los daarvan ook nog moest oefenen op een verschoningskussen, want mijn borsten maakten het makkelijker voor hem omdat dat al een verhoging was. ;)

5 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Wow! Hebben jullie dat geoefend? Of lukte het ineens?

5 jaar geleden

8 weken oud en kan al zeker 2 minuten zijn hoofdje omhoog houden, zo sterke jongen. Kon eigenlijk al vanaf dag 1 zijn nek omhoog houden

5 jaar geleden

Ons meisje is vandaag precies 9 weken en rolde vandaag zelfs van buik naar haar rug toe.

5 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Woow wat goed!

5 jaar geleden

6 week. Eerst was het niet leuk maar hij heeft nu de smaak te pakken

VRIEND

5 jaar geleden

Onze meid kan dit al 1 minuut. Ze is 9 dagen oud... verbaasde mij hierover maar het kan soms...

5 jaar geleden

Reactie op Anka95

Onze kleine is 2 weken oud en houd ervan op zn buikje te liggen op je borst ...
Dit doet onze jongen ook al vanaf week 2 😂 echt zo schattig. Hier ook al een paar keer een kopstoot gehad😅

5 jaar geleden

Reactie op VGeelen

OMG verliefd, wat een lekker kind 😍

5 jaar geleden

Hier 7 weken en dat gaat al super goed!! Met boeren wilt hij alles om zich heen zien, maar daardoor wel al een paar keer een kopstoot gehad.. oeps..

5 jaar geleden

Reactie op Irmá

Wow! Hebben jullie dat geoefend? Of lukte het ineens?
Deed ze zelf eigenlijk al heel snel (denk na 2/3 weken zoiets). Ze kijkt ook altijd heel geïnteresseerd om zich heen als ze op mijn buik ligt, moet dan echt mijn hand achter haar hoofd houden.

5 jaar geleden

Reactie op Mommjo

OMG verliefd, wat een lekker kind 😍
Ah wat lief 🥰. Vind ik zelf ook maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld 🤣

5 jaar geleden

Ons manneke is 4,5 week.. Draait al heel geïnteresseerd zijn hoofd alle kanten op en kan ook zijn nekje al behoorlijk goed omhoog houden.. Zo nieuwsgierig 🥰

5 jaar geleden

Hier 2 meiden met best een verschil hierin. De rechtse heeft een heel sterk nekje en deed dit al heel goed bij 4 weken. Nu kan ze het best lang volhouden. De linkse is hier veel minder sterk in, moeten we echt nog verder trainen. Haar energie gaat helaas meer naar het verwerken van darmkrampjes... Ze zijn nu 9 weken