Hoi,
Sinds een dag of 2/3 heb ik last van regelmatig hartkloppingen en ook draaierig/duizelig.
Nu lig ik op bed ook vanwege hoofdpijn.
Vk gebeld, hoort er bij en ik moet meer rust gaan nemen. Waarschijnlijk verlaagde bloeddruk of suiker, terwijl ik regelmatig eet. Ook genoeg natuurlijke suikers doormiddel van fruit en wat hartig/zout heb ik tussen de middag gegeten. Ook heb ik regelmatig last van buikpijn, waar door ik me toch een klein beetje zorgen maar, maar dit zouden mijn darmen zijn die zich verplaatsen.
Zijn er nog meer die hier last van hebben en eventueel nog wat ervaringen of tips?
Hier heb ik ook last van! Mijn eerste klachten waren ook duizeligheid. Toen een test gedaan en bleek zwanger. Nu sinds een aantal dagen wat zeurende pijn in de onderbuik en op de gekste moment ineens duizelig. Ik val niet flauw, maar het voelt niet fijn. Hoort erbij volgens mij.
Volkorenproducten en dus juist minder snelle suikers blijft je ook wat meer op peil. En ijzergehalte goed houden. En rust is het belangrijkste. Je lichaam geeft signalen door dat niet voor niets is.
Ik dacht dat het aan mij lag vandaag! Niks lukt. Voel me duizelig en zwak. Super misselijk zijn helpt niet mee. Maar eet wel tussendoor! Of ik lig op de bank. Of buiten op het gras of in bed. Voel me vandaag een waardeloze moeder/vrouw
Volkorenproducten en dus juist minder snelle suikers blijft je ook wat meer ...
Ik eet tussen de middag minimaal 4 spelt/volkoren crackers. Die had ik vandaag ook gegeten met kaas en kipfilet, 1,5 uur later toch er duizelig/hoofdpijn/hartkloppingen.
Hi! Heel herkenbaar, ik ben zwanger van ons derde kindje en bij onze tweede was ik ook vaak duizelig, nu ook weer. Mijn ervaring was dat dit na het eerste trimester gelukkig beter wordt!