29 Reacties

5 jaar geleden

Nergens op gebaseerd, maar voor mn gevoel kan het geen kwaad. Het is toch gedroogd?!

5 jaar geleden

Ik zou dat niet gebruiken eerlijk gezegd, een tip koop voortaan van die nutrilon zakjes dat doe ik ook want ik combineer het ook. Welk regio woon je?

5 jaar geleden

Niet geven! Wij gaven het in de 5e week en onze baby heeft ontzettend veel overgegeven waaronder ook gal. We gingen in de nacht naar de huisartsenpost omdat hij bleef kokhalzen. Ik dacht ook dat poedermelk lang houdbaar was.

5 jaar geleden

Nergens op gebaseerd, maar voor mn gevoel kan het geen kwaad. Het is toch g ...
Dat gevoel heb ik dus ook maar omdat het om mijn baby'tje gaat ben ik iets voorzichtiger. Voor mezelf had ik het zelfs over een jaar nog gedurfd. Maar ja, door deze kou lopen met baby is ook iets waar ik mee uitkijk.

5 jaar geleden

Reactie op danelientje

Ik zou dat niet gebruiken eerlijk gezegd, een tip koop voortaan van die nut ...
Den Bosch. Ga toch maar lopen straks nu ik de reactie van Babyrh lees

5 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Niet geven! Wij gaven het in de 5e week en onze baby heeft ontzettend veel ...
O echt! In de vijfde week dat de bus open was? Zeiden ze bij de HAP ook dat het daardoor kwam?

5 jaar geleden

Reactie op Nimfijn

Den Bosch. Ga toch maar lopen straks nu ik de reactie van Babyrh lees
Jammer! Ik woon in Rotterdam, anders had ik een ongeopend pakje naar je gebracht, succes en doe voorzichtig, ik ging laatst ook met de kleine boodschappen doen emmer de wagen en was opzich wel prima te doen, warm aankleden met een aluminium kruik in de wagen, muts en wanten. Heb je anders niemand in de buurt die het voor je kan kopen en brengen?

5 jaar geleden

Reactie op danelientje

Ik zou dat niet gebruiken eerlijk gezegd, een tip koop voortaan van die nut ...
Slim inderdaad om kleine zakjes te kopen

5 jaar geleden

Toevallig zat ik vanochtend precies met hetzelfde probleem, heb het gecheckt overal en ik zou het niet meer gebruiken. Het is niet zozeer over datum maar de belangrijke voedingsstoffen zijn er uit na 4 weken.

5 jaar geleden

Reactie op Nimfijn

O echt! In de vijfde week dat de bus open was? Zeiden ze bij de HAP ook dat ...
De kraamverzorgster had dat pakje in een bakje geleegd en het pakje is weggegooid. De baby was op de derde dag bij gevoed en toen was er niets aan de hand. We hebben het daarna nog enkele keren gegeven en toen was er ook niets aan de hand. Na de vierde week gaven we ook en toen had hij gewoon wat overgegeven. We dachten dat het wat zwaarder op de maag was gevallen door de hoeveelheid. In de vijfde week ging het dus helemaal mis. Pas daarna stond ik stil bij de houdbaarheidsdatum ervan. Toevallig zit ik nog te twijfelen om dit te laten weten aan de kraamzorg. De kraamverzorgster had ons moeten waarschuwen of het pakje moest niet worden weggegooid. 😒 Ik weet niet eens om welke merk voeding het ging.

5 jaar geleden

Niet doen en idd kleine zakjes kopen zodat je wat achter de hand hebt

5 jaar geleden

Reactie op BabyRH

De kraamverzorgster had dat pakje in een bakje geleegd en het pakje is wegg ...
Waarom het pakje in een bakje? Die verpakkingen zijn toch handig gemaakt en er staat naast de hbhdatum nog allerlei andere informatie op. Best dom. Zeker bij nieuwe ouders.

5 jaar geleden

Dit geldt niet voor Nutrilon toch? Ik heb nog een bak staan en heb die aan alle kanten bekeken, maar er staat alleen een uiterste houdbaarheidsdatum op, niet 4 weken na opening 🤔

5 jaar geleden

Waarom het pakje in een bakje? Die verpakkingen zijn toch handig gemaakt en ...
Volgens haar was dat makkelijker opscheppen 🤷🏻‍♀️ Snap het ook echt niet

5 jaar geleden

Die van de kruidvat moet in een aparte bak, daar kunnen ze niet in de verpakking blijven. Maar daar staat wel dat je de melkpoeder met zakje in een afsluitbare bak moet doen. En op het zakje staat alle informatie. Dus wel raar dat kraamzorg het zakje weg gooit.

5 jaar geleden

Wist ik ook niet.. maar is dus maar beperkt houdbaar.

5 jaar geleden

Ik heb het ook gewoon in zulke voedingsbakjes omdat de kraamvrouw dat deed en vind handiger dan een open verpakking ik heb kruitvat eigen merk namelijk

5 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Dit geldt niet voor Nutrilon toch? Ik heb nog een bak staan en heb die aan ...
Geldt ook voor nutrilon

5 jaar geleden

Reactie op Blondie91

Die van de kruidvat moet in een aparte bak, daar kunnen ze niet in de verpa ...
Ah duidelijk. Dank je wel. :)

5 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Dit geldt niet voor Nutrilon toch? Ik heb nog een bak staan en heb die aan ...
Staat ook op de doos helaas, zie de tekst met instructies