6 Reacties

2 jaar geleden

Wat vervelend voor je! Ik val maar met de deur in huis. Volgens mij kun je gewoon naar een psycholoog. EMDR therapie zou ook heel helpend kunnen zijn, maar dat kan ben ik bang alleen op verwijzing. Of misschien is er een mama café in de buurt? Mocht je niet op zoek zijn naar professionele hulp, kan erover praten en ervaringen uitwisselen met andere moeders ook heel helpend zijn. Sterkte!

2 jaar geleden

Hoi lieve mama, Ik woon in Enschede als je wilt kunnen we telefonisch afspraak plannen. Ik heb ook erg zware start gehad. Ik wil je wel paar tips geven als je wilt natuurlijk 😘

2 jaar geleden

Wat goed dat je je vraag stelt. Ik werk in de ggz zorg. Je kan gewoon een verwijzing vragen aan je huisarts voor een psycholoog. Google even van te voren welke psychologen praktijken er in de buurt zijn. Vaak zijn vrij gevestigde praktijken sneller ivm wachtlijsten. En als je een keuze hebt gemaakt dan pas naar de huisarts voor de verwijzing naar die praktijk.

2 jaar geleden

Ik weet niet bij welke verloskundigepraktijk je zat, maar bij liberis libenter zijn ze heel fijn. Volgens mij kan je daar ook een gesprek aanvragen om nog je bevaling te verwerken. Martine slotman is ook coach namelijk, staat wel op de site, en ze is een heel fijn mens. Ze heeft mij geweldig geholpen in de aanloop naar mijn bevalling.

2 jaar geleden

Wat goed dat je je vraag stelt ! Hoe gaat het nu met je? Je schrijft, laagdrempelig, waar zat je zelf aan te denken? Ja via huisarts en verloskundige is het na een x aantal weken/ maanden niet waar je meer terecht kan helaas. Maar heeft je huisarts geen tips gegeven? Of naar een praktijk ondersteuner? Ik weet zelf helaas hoe het is als je nergens je ei kwijt kunt.. ik voel met je mee.

2 jaar geleden

Miss kun je eens vragen in oldenzaal mst naar Jenny, verloskundige. Kom er zelf net weg. Heb haar al 5 jaar en zn top wijf, en zo mee denkend. Miss kan zij iets doen voor je 😊