12 Reacties

3 jaar geleden

Ja! Ik had dat toch al wel met kauwgeluiden etc maar merk dat ik me nu nog sneller aan geluiden irriteer 😩

3 jaar geleden

Jaa ik ook hoor! Dit heb ik altijd al erg gehad maar nu is het erg extreem elke ademhaling vind ik vervelend kauwende mensen, noem maar op

3 jaar geleden

Heb ik ook! Vind geluiden erg vervelend. Ik heb vooral last van harde geluiden. Erg handig met 2 kleine kinderen en een man die slechter hoort 🙈

3 jaar geleden

Oh boy, idd. Maar ook licht. Merk trouwens wel dat als ik goed uitgerust ben en een rustig dagje heb gehad, dat het dan veel minder is!

3 jaar geleden

Herkenbaar, zeker. Maar ik kon me tijd al mateloos irriteren aan in mijn ogen onnodig geluid🤣 Merkte dat dit rond de menstruatie altijd erger werd

3 jaar geleden

Haha wat een feest der herkenning 😂 ik ben er al vaak bloedchagrijnig van geworden naar mijn vriend toe als ik hem (kauwgom) hoor eten of soms zelfs hoor ademen. Als ik zo’n bui heb is bijna alles onnodig geluid haha

3 jaar geleden

Geweldig dit! Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik geregeld ruzie met mijn vriend als ik weer vroeg of hij niet even kon stoppen met zijn ‘extreme ademhaling’, gesmak en gekouw 🤣 Wellicht lichtelijk overdreven aangezien hij perfecte tafelmanieren heeft... Verder heb ik mijn collega van 3 meter afstand afgesnauwd toen hij met zijn mes te hard over het bord aan het snijden was 😖 Ik was niet heel lief toen.. Nu bij 2e zwangerschap heb ik dit helemaal niet! Mijn vriend en ik blijven gewoon hele maaltijden naast elkaar zitten 👼 in vrede 👼

3 jaar geleden

Reactie op LaLuna90

Haha wat een feest der herkenning 😂 ik ben er al vaak bloedchagrijnig van ...
neeeee.. kouwgom! Echt een no go in zwangere tijden. Die geluiden, die geur... 🤯

3 jaar geleden

Haha ik kan normaal echt al heel weinig hebben maar voornamelijk eetgeluiden lijken nu veel intenser binnen te komen en halen het bloed onder mn nagels vandaan 🤷🏻‍♀️😅

3 jaar geleden

De buren hebben een jacuzzi aangeschaft en pal naast de schutting neergezet. De pomp stond dag en nacht aan. Moordneigingen kreeg ik ervan. Gelukkig hebben we goed contact maar voor de lieve vrede heb ik mijn man gestuurd om te vragen of hij uit mocht of dat er iets aan gedaan kon worden... wordt vervolgd maar hij staat uit godzijdank

3 jaar geleden

oh zo blij om dit te lezen zeg! ik dacht even dat ik me aanstelde en dacht dat ik niet spoorde ofzo. ik krijg van me vriend echt geen begrip en ik moet me niet zo aanstellen .. ben sowieso gevoelig voor geluid maar nu ik zwanger en vermoeid ben helemaal! .. hoop wel dat het na de zwangerschap minder wordt 😁

3 jaar geleden

Zooo ik heb dat ook hè! Heb hier een papegaai zitten en wordt sinds een maand HÈ-LE-MAAL gestoord van m!!! Heb al gedreigd met de oven enzo😏 maar boeit hem niet en lacht me gewoon uit 🤷🏻‍♀️