7 Reacties

6 jaar geleden

Nee, niet met injecties. Mijn zoontje is ook te vroeg geboren (22 weken 😢) en ik moet deze zwangerschap ook progesteron gebruiken maar dan vaginaal (utrogestan). Ik spuit momenteel wel fraxiparine en moet dat tot 6 weken na de bevalling. Rot spuiten. Dikke schijven onder mijn huid en blauwe plekken.

6 jaar geleden

Ik heb progesteron injecties gedaan en ging uiteindelijk over de 41 weken heen in die zwangerschap. In mijn eerste zwangerschap gebroken vliezen met 20 weken en loslatende placenta. Ik heb ook mijn hele zwangerschap bloedverdunners geslikt voor betere doorbloeding placenta

6 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Nee, niet met injecties. Mijn zoontje is ook te vroeg geboren (22 weken 😢) ...
Jeetje dat is verdrietig zeg.. Ik hoop dat alles goed mag gaan nu 🍀❤

6 jaar geleden

Reactie op minke2020

Ik heb progesteron injecties gedaan en ging uiteindelijk over de 41 weken h ...
Oké! Heb je zelf gespoten of laten doen? Last gehad van bijwerkingen? Ben je toen ook eerder gestopt met werken? Ik mag niet over de 36 weken ivm zwamgerschapsvergiftiging bij mn zoontje. Sorry voor de hoop vragen, ik ken niemand in mijn omgeving die ik kan vragen😘

6 jaar geleden

Ik krijg progesteron maar in tablet vorm die je kan inbrengen. Moest het blijven nemen tot 12 weken

6 jaar geleden

Reactie op Sibellah

Ik krijg progesteron maar in tablet vorm die je kan inbrengen. Moest het bl ...
Ik heb utrogestan moeten nemen isdat het zelfde ?

6 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Nee, niet met injecties. Mijn zoontje is ook te vroeg geboren (22 weken 😢) ...
Zo erg :-( wat is de oorzaak van d vroeg geboorte? Ik neem nu utrogestan tt 10 weken maar zeide niks van bloedverdunners..