Ik ben een moeder van 2 kinderen en allebei nog thuis.. eentje gaat bijna naar school in maart🎉 ik heb geen werk dat is al een drama en me vriend werkt thuiis 24/7 is gewoon geen ideale situatie in de Corona tijd dus zit echt niet lekker in me vel.
Dit is beetje het punt wat k wil zeggen. Me dochter van bijna 4 verveeld zich heel erg thuis en komt constant aandacht vragen en vaak ook op een negatieve manier en omdat ik niet lekker in me vel zit waarschuw ik haar constant en merk gewoon dat ik het niet meer leuk vind elke dag moedere voor 2 kids wat erg “druk” is, ik ben er soort van beetje klaar mee, nog meer mensen die het zat zijn om voor hun kinderen te zorgen en toe aan zijn dat de ene naar school gaat. dus merk dat ik echt niet leuk en lief meer doet als ik teveel waarschuw. Hopelijk hebben meer mensen hier last van. (Savonds echt spijt als ze naar bed ga en zo sago heb gedaan hele dag tegen der en dan kan ik er zo verdrietig om worden want ik hou ontzettend veel van der natuurlijk) en ik ben btw ook niet ingeënt dus moet me morgen gaan testen om naar monkeytown met me dochter te kunnen gaan. Dus kan ook nergens heen met haar ALTIJD thuis😔