4 Reacties
één jaar geleden
Ik maak het zelf niet mee, maar denk wel dat het voor jezelf niet slecht zou zijn eens een weekje tijd te nemen. Om weer een opgeladen en energieke mama te kunnen zijn.
Succes!
één jaar geleden
Het is in het algemeen een pittige leeftijd rond de 2 jaar. Ze proberen je in alles uit. Als ze dan ook niet fit zijn valt het echt niet mee. Vaak ook de laatste kiezen die nog doorkomen,kan er ook nog wel bij.Misschien idd even voor een poosje een dag of dagdeel in de week voor jezelf nemen om op te laden. Het helpt mij in elk geval wel om soms even eruit te zijn anders word ik echt chaggie,maar mijn man werkt vanuit huis waardoor ik er soms even tussenuit knijp als ze slaapt. Succes! Gaat wel beter met de tijd hopelijk 😉
één jaar geleden
Ow ik wilde hier net een onderwerp over starten.. ik voel met je mee.. ik heb een zoontje van 2 en een dochter van 1 en allebei krijgen ze kiezen. En mn dochter zit in een sprong dus al weken klote nachten..
Mn zoontje kan al best goed praten waardoor ik vaak geneigd ben ervanuit te gaan dat hij me wel begrijpt en zit uit te dagen zeg maar.. hij luistert soms zo slecht.. 10 keer zeggen dat iets niet mag en 10 keer me uitdagend aankijken en het toch doen. Of me totaal negeren Ik wordt dan zo boos op hem.. pff wat walg ik dan van mezelf..
Maar het is inderdaad vooral als we een slechte nacht hebben gehad..
Hoe klote ook, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben..
Dit weekend slapen ze een nachtje bij oma.. oow wat kijk ik daar naar uit! Is dat voor jou ook een optie?
Sterkte dame!
één jaar geleden
Het is echt pittig af en toe. Heel naar dat je jou zo voelt. Als je echt zo moe bent, kan het zh hier niet iets mee? Als jouw zoontje zon last heeft, hem opnemen, zodat jullie ook even kunnen bijslapen en een beetje kunnen opladen? Of familie of vrienden die overdag een keer je zoontje nemen, dat je dan overdag kan bijtanken?
Mijn man en ik hebben een hele tijd apart geslapen, zodat in ieder geval 1 van ons een goede nacht kon maken en de dag op zich kon nemen. Nog steeds gaat hij af en toe op de logeerkamer liggen. Denk goed om samen te kijken hoe jullie er samen voor kunnen zorgen dat je beiden weer een beetje slaap gaat krijgen, anders maakt het inderdaad veel kapot.
Sterkte