18 Reacties

6 jaar geleden

Wij hebben er eentje via wish besteld. Only child stond doorgestreept en daaronder big brother. Maar via Google kan je vast wel andere leuke vinden/ sites

6 jaar geleden

Dankjewel.

6 jaar geleden

Simply colors bijvoorbeeld? Maar als je op Google kijkt zie je dat ze zelfs bij bol.com te koop zijn! Suc6!

6 jaar geleden

Ik had toen ik wist dat ik zwanger meteen besteld bij Ali, wel pas binnen 3 weken binnen. Maar zag laatst bij Zeeman ook shirts hangen, maar dat is al even geleden.

6 jaar geleden

www.mercikes.com Wij hebben hier besteld, psssst ik word grote broer 😁 erg leuke shirts hebben ze

6 jaar geleden

ali

6 jaar geleden

H&m heeft ook shirts. Wij hebben die van ons aan 2 kante laten bedrukken bij yoursurprise Ik word grote broer en de maand achterop. En voorop every hero needs a sidekick

6 jaar geleden

Boefjes en bijtjes heb ik die van ons besteld, morgen mag de grote broer het aan de opa's en oma's gaan vertellen!

6 jaar geleden

Boefjes en bijtjes heb ik die van ons besteld, morgen mag de grote broer he ...
Ooo wat leuk.

6 jaar geleden

Ik heb die van ons bij de prenetal gehaald

6 jaar geleden

Ik heb hem in de zeeman gehaald , Best sister , volgens mij was hij niet meer als 3 euro 😊

6 jaar geleden

Ik heb een strijkapplicatie besteld, weet even niet meer waar...En dan op een goedkoop shirtje.

6 jaar geleden

Maand terug heb ik hem bij de prenatal gehaald

6 jaar geleden

T-shirt deal .nl

6 jaar geleden

Reactie op Luussie

Ik heb deze besteld. Net even wat anders, vond ik erg leuk. https://www.wi ...
Super leuk

6 jaar geleden

Ik heb dit shirtje een hele tijd geleden besteld via Wish. Maar dat duurt echt lang! Hihi...