96 Reacties

3 jaar geleden

Gebruik ik ook als commode. Kan gewoon alleen een aankleedkussen past er op.

3 jaar geleden

Kan je doen. Ik heb zelf geen commode. Ik gebruik de wasmachine als commode hahaha. Vind het veel handiger. Vooral na het douche samen of in bad doen.

3 jaar geleden

Ik heb deze van de ikea

3 jaar geleden

Heb ook een ladenkast van de Ikea als commode. Ik raad je aan om naar de winkel te gaan om alle modellen te bekijken. Dan weet je goed wat qua hoogte, lengte, diepte, etc. bij je past.

3 jaar geleden

Ik gebruik deze

3 jaar geleden

Reactie op Tekno23

Ik gebruik deze
Ook van ikea

3 jaar geleden

Ik heb bovenstaande als commode aangeschaft. Hoogte is prima en veel opbergruimte. Een aankleedkussen past er op, maar de rest zoals billen doekjes moeten op een plank. Ik ben tevreden 😊

3 jaar geleden

Ik heb deze van de ikea
Deze ga ik woensdag ook ophalen. We hebben een vrij kleine kinderkamer en met zon grote kast heb je volgensmij geen grote kledingkast meer nodig. En hij is lekker hoog

3 jaar geleden

Reactie op TwinGirlsMom

Ik heb bovenstaande als commode aangeschaft. Hoogte is prima en veel opberg ...
Je hebt bij IKEA ook rekjes die je naar stijl/ kleur kan schilderen. Ze hebben ze voor de kinderkamer maar die zijn €17,95 maar ze hebben ook kruidenrekjes die €3,99 ( zijn wel iets kleiner) kosten. Die kan je ook ondersteboven hangen, kan je er wat opzetten en er wat aanhangen.

3 jaar geleden

Wij hebben de Hemnes met de kruidenrekjes 🥰

3 jaar geleden

Wij hebben ook een Hemnes-kast met de kruidenrekjes!

3 jaar geleden

Wij hebben hem ook. Alleen ik vond 4 lades te hoog en 3 te laag. Dus pootjes eronder. Dat was wel een gedoe maar als je handig bent lukt het dus wel! En knopjes erop gezet!

3 jaar geleden

Ik zou in de winkel even kijken wat je zelf praktisch vindt en welke hoogte fijn is. Persoonlijk zou ik niet kiezen voor lades die net zo breed zijn als de kast, dan moet je steeds naar achteren stappen en tegelijkertijd je baby vast blijven houden als je er iets uit wilt halen (pampers e.d.). Daarnaast wordt vanuit kraamzorg aangeraden om een opstaande rand aan de commode te hebben (aan de zijkanten en achterkant, voorkant sta je zelf), zodat je baby er niet meteen af kan rollen, maar persoonlijk vind ik dat een beetje onzin. Het is mij iig nog nooit overkomen in 2 jaar.

3 jaar geleden

Wij hebben deze IKEA malm kast in de 3 lade variant, omdat ik er met mijn voeten onder wil kunnen wanneer je je baby staat te verschonen (anders moet je verder van de commode af staan en ga je sneller krom staan). Ik heb er poten van IKEA onder gezet en een beuken meubelpaneel van GAMMA op geschroefd die iets dieper is dan de kast zelf, zodat ik wat extra ruimte heb om de badstandaard achter op te ruimen en eventueel billendoekjed/vieze luiers even ergens neer te kunnen leggen (er komt nog een plank boven en we gaan de commode nog vastzetten aan de muur). Anyway, google eens op "ikea malm hack", dan vind je duizend voorbeelden om je ladekast te pimpen met knopjes, hendels, handdoekhaakjes, leuke verfkleurtjes, poten, etc. Kan dus prima!

3 jaar geleden

Ik heb deze van de ikea
Deze is echt top lekker veel te uimte

3 jaar geleden

Reactie op Keesje1

Deze is echt top lekker veel te uimte
Ik wil ‘m ook! Helaas niet meer leverbaar☹️

3 jaar geleden

Reactie op Keesje1

Deze is echt top lekker veel te uimte
Ja he !! Ik ben er echt heel blij mee

3 jaar geleden

Ik heb deze Malm kast gewoon in huis staan. Misschien goed om te weten en misschien geldt dit wel voor meerdere ladenkasten maar deze kast kantelt vrij snel naar voren als je een la te veel open hebt. Vastmaken aan de muur?! Verder is het echt een super handige kast met veel ruimte!

3 jaar geleden

Reactie op bloem1988

Ik wil ‘m ook! Helaas niet meer leverbaar☹️
Tweedehands word deze kast heel vaak aangeboden

3 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Tweedehands word deze kast heel vaak aangeboden