In de avond meer opgezette buik wie ook?

Nadi94
één maand geleden
Volgen
In de avond heb ik een wat opgezette buik (baarmoeder) terwijl dat in de ochtend en overdag wel mee valt. Herkend iemand dit ook?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
DH1997
één maand geleden
Yes hier ook , opgeblazen gevoel
  • Rapporteren
LaLuna90
één maand geleden
Ja bij mij ook, zo rond halverwege de middag gaat de riem in mijn broek dan ook steeds losser en ben ik blij wanneer ik thuis kom en weer een jogging broek aan kan doen 😄
  • Rapporteren
Sanneko
één maand geleden
Ja🙋‍♀️ s avonds moet de knoop echt open van mn broek of joggingbroek aan
  • Rapporteren
GFSGK
één maand geleden
Ik heb het bijna de hele dag door, opgezette darmen. Ben 5 weken zwanger maar vaak lijkt het op een paar maanden..😅 Heb wel last van intolanties, waarover ik wel heb gehoord dat deze nu minder kunnen worden/zijn.
  • Rapporteren
Ishaya
één maand geleden
Hier ook. Het begint rond 15uur en dan gaat mijn knoop open. En na het avondeten past mij broek niet en gaat mijn joggingbroek aan.
  • Rapporteren
AnneAnneAnne
één maand geleden
Hier ook. Knoopje gaat dan los of ik doe een joggingsbroek aan.
  • Rapporteren
Een Klijne Nijntje
één maand geleden
Ik voel me ook echt een holle Bolle Gijs Ook erg last van mijn darmen
  • Rapporteren
SamanthaR
één maand geleden
Jup! Begint rond 16u al en na het eten is het feest. Pff. Lijk dan wel 20weken zwanger ipv 6.
  • Rapporteren
meisje89
één maand geleden
Jup, na het avondeten is er geen houden meer aan 😅
  • Rapporteren
Wendiej
één maand geleden
Zo herkenbaar alle reacties! Ik heb precies hetzelfde! Al moet ik zeggen... voel me de hele dag door opgeblazen, maar vanaf de middag echt gigantisch!
  • Rapporteren
chelle92
één maand geleden
Ja bij mij precies hetzelfde. Lijkt net alsof ik niet meer via mijn buik kan ademhalen haha voel me echt de hele dag door opgeblazen maar in de avond nog het ergste
  • Rapporteren
Eline-1990
één maand geleden
Hier de hele dag.. 5 +1, maar lijkt wel 5 maanden, hahaha!
  • Rapporteren
LmS
één maand geleden
Reactie op Eline-1990
Hier de hele dag.. 5 +1, maar lijkt wel 5 maanden, hahaha!
Ik heb precies hetzelfde.. schrok gisteren toen ik in de spiegel keek! Blij dat t vaker voorkomt. Zullen de darmen wel zijn 😊
  • Rapporteren