9 Reacties
2 jaar geleden
Wat vervelend.. ik gaf ook al heel gauw de fles bij snachts huilen maar me moeder zei inderdaad dat ze daar gewend aan kunnen raken, mag ik vragen hoelang er de tijd tussen zit tussen het toetje en de fles? Misschien zit ze dan nog te vol en als ze de avond fles niet drinkt snap ik dat ze snachts honger heeft
2 jaar geleden
Reactie op Linsy de Bruijn
Wat vervelend.. ik gaf ook al heel gauw de fles bij snachts huilen maar me ...
Nee idd niet zo fijn, ze deed het voorheen nooit en sliep zo goed en werd nooit wakker!
Vaak drinkt ze de fles van 19 uur wel helemaal op en dan komt ze dus om 23 uur dus in die aantal uurtjes kan ze dan toch geen honger hebben? het CB vertelde me dat het een gewenning kan worden als je het iedere avond geeft in de nacht als ze overdag voldoende drinken en eten hoeven ze de nachtflessen dus helemaal niet.. ik kan haar vanavond eens wat eerder avond eten geven en toetje en later de fles zo dat er tijd tussen zit.
Dankjewel voor je reactie 💋
2 jaar geleden
Reactie op Noekieee
Nee idd niet zo fijn, ze deed het voorheen nooit en sliep zo goed en werd n ...
Jaa wij eten vaak tussen 5 en half 6 en ons zoontje krijgt tussen 7 en half 8 de fles, maar word snachts ook nog regelmatig wakker hoor is weer z’n ‘fase’ van nu, maar vaak me een tutje of stofzuiger geluid op een telefoon gaat hij weer slapen zo niet dan komt hij tussen in
2 jaar geleden
Ik heb altijd gewoon een flesje gegeven als ze echt niet meer binnen 10 minuten zelf weer ging slapen en ze echt overstuur is. Het zijn fases (van groei en doorkomende tanden en/of kiezenpijn) en gaat vanzelf weer over. Na hooguit een paar weken slapen ze gewoon weer door als voorheen. Soms gaf ik ook wel 2x warm eten op een dag. Soms hebben ze gewoon wat meer eten nodig en soms zijn het pijntjes vaak savonds of snachts. Dat ze eraan gaan wennen als je ze een flesje geeft geloof ik niet zo in... Meestal is er wel een reden nl...en waarom zou je het jezelf en het kindje moeilijk maken blijkbaar hebben ze het gewoon even extra nodig. En even lekker wat warme melk zorgt ervoor dat ze weer rustiger worden en sneller weer inslapen. Geeft jezelf ook meer rust.
2 jaar geleden
Hier ook, hij was bijna van de late fles af. Toen kreeg hij een paar kiezen en tandjes door en nu ligt het denk ik ook aan een sprongetje (10). Alleen geef ik gewone koe melk een halve beker (360° beker) en nu maar hopen dat hij er over een tijdje weer vanaf is
2 jaar geleden
Weet je zeker dat ze de fles wil/honger heeft? Onze dochter wordt ook wakker van pijn, meestal tandjes en lukt dan soms niet om weer in slaap te komen en heeft dan flesje nodig om weer in slaap te vallen. Dus als speen ofzo niet werkt doen we het toch maar. En komt steeds minder vaak voor gelukkig