16 Reacties

5 jaar geleden

Wij hadden de intake/introductie digitaal via videobellen de maandag na de kraamweek. Ik ben de maandag erna naar het weeguur geweest bij CB, dit kon nu op afspraak.

5 jaar geleden

Wij moesten voor deze ene keer daarom na een andere locatie als dat wij normaal moesten omdat onze kleine man afviel, gelukkig was die dik aangekomen,

5 jaar geleden

Hier werd wel thuis gewogen idd.

5 jaar geleden

Hier ook de intake thuis, en de kleine werd ook gewogen! Gaat tegenwoordig heel mooi met een soort hangmatje.

5 jaar geleden

Ik had een telefonische intake en daarbij kwam naar voren dat ik mij zorgen maakte over haar gewicht. Dus kreeg ik een kleine 1,5 week een weegschaal te leen. Dit omdat ik erg immobiel was ivm keizersnede. Ook ben ik al een keer ernaartoe geweest en wat ze daar doen is wegen en meten. Wegen van het gewicht en meten van de lengte en hoofdomtrek.

5 jaar geleden

Nog geen intake gehad omdat we nog in het ziekenhuis liggen, onze man was ook veel afgevallen en had hele erge geelzucht. Tip op bol. Com staan hele handige babyweegschalen.

5 jaar geleden

Bij ons was de intake telefonisch, maar kwamen ze er direct na wel langs om de kleine te wegen, tenzij ik dat zelf niet nodig vond. Het is dus blijkbaar in elke regio weer anders.

5 jaar geleden

Hier kwam ze langs. Is ook gewogen (gewone weegschaal op de grond) week later naar het consultatiebureau toe. Zelfde situatie ook veel afgevallen maar wel aan het einde van de kraamtijd weer boven geboortegewicht

5 jaar geleden

Bij ons hebben ze de intake telefonisch gedaan en zijn ze alleen even thuisgekomen om te wegen. Gehoortest moest dan weer wel op cb!

5 jaar geleden

Hier is hrt consultatie bureau van de week geweest. Hier had ze haar eigen weegschaal mee. Ze was nu goed opgewicht, in de kraamtijd wel afgevallen.

5 jaar geleden

Wij hebben intake telefonisch gehad en week erna moesten we langst komen voor wegen

5 jaar geleden

Wanneer was die intake bij jullie thuis? Ik heb alleen mail gehad met de afspraken op het cb zelf maar niets gehoord over een thuisbezoek. De 1e afspraak die nu gepland staat is als mijn zoontje 6 weken is.

5 jaar geleden

Hier de intake telefonisch. Baby is van 7 december we hebben een baby weegschaal dus kon het gewicht meteen doorgeven.

5 jaar geleden

Bij mij gingen ze wel wegen bij de intake. En ze wou wat gegevens hebben enzo. En wou weten over eventuele ziektes die in de familie voorkomen. Dat soort dingen

5 jaar geleden

Onze intake was telefonisch. Over een maand of 3 mogen we een x langs komen tenzij er iets aan de hand is dan kunnen we altijd bellen 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ze hadden een weegschaal mee en mochten kiezen of we wilden wegen:).