21 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb die van liefigheidjes.nl

5 jaar geleden

Reactie op Madolyn

Ik heb die van liefigheidjes.nl
Sorry correctie Leukigheidjes.nl

5 jaar geleden

Ik heb bij m'n eerste en nu bij de tweede, een fotoboek gemaakt. Met per week een verhaal van hoe en wat. Met 4 foto's.

5 jaar geleden

Wij hebben die van maan Amsterdam, ook ideaal voor lesbische stellen! 🤗

5 jaar geleden

Ik heb die van de hema. Op de fotopagina’s plak ik een A4 die ik zelf in vieren heb gevouwen met alles wat ik nog meer kwijt wil over die periode maar geen plek voor had

5 jaar geleden

De boeken van kidooz Vind ik erg leuk en makkelijk😉

5 jaar geleden

Koetjes en kaartjes heeft heel leuke invulboeken!

5 jaar geleden

Ik heb deze gekozen, maar ook omdat ik het 9maanden boek hiervan ook had! Ik vind ze erg leuk!

5 jaar geleden

Binnenkant stukje

5 jaar geleden

De invulboeken van Pauline oud zijn erg leuk. Je hebt ze van 0 tot 1 jaar, van 1 tot 4 jaar, basisschool leeftijd, vrienden boekje, kraambezoek, oppasboek. Erg leuke boeken zijn dit vind ik.

5 jaar geleden

ik heb deze van bol.com is een erg leuk boekje waar je ruimte hebt voor leuke foto's herinneringen mijlpalen en alles erbij.

5 jaar geleden

Reactie op Kimm91

ik heb deze van bol.com is een erg leuk boekje waar je ruimte hebt voor leu ...
Deze heb ik ook , is super leuk!

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op LinnieP

Ik heb deze gekozen, maar ook omdat ik het 9maanden boek hiervan ook had! I ...
Ik heb deze ook, inderdaad ook het 9 maanden boek! Hele leuke boeken met niet té veel poespas😁

5 jaar geleden

Reactie op Kimm91

ik heb deze van bol.com is een erg leuk boekje waar je ruimte hebt voor leu ...
Deze bedoelde ik idd met maan Amsterdam 🥰

5 jaar geleden

Thuismusje

5 jaar geleden

Wij hebben het boek “The story of your life” gekregen. Echt te leuk🤩 van geboorte tot en met 12 jaar!

5 jaar geleden

Reactie op N0312

De invulboeken van Pauline oud zijn erg leuk. Je hebt ze van 0 tot 1 jaar, ...
Ik had hiervan inderdaad ook het 9 maanden boek. Lees op internet dat je alleen niet zoveel vrije ruimte hebt in het eerste jaar boek. Klopt dat of genoeg ruimte voor foto's en eigen notities? Vind het wel leuk als de boekjes bij elkaar passen🙈.

5 jaar geleden

Reactie op Lies25

Ik had hiervan inderdaad ook het 9 maanden boek. Lees op internet dat je al ...
Ik vind dat er genoeg ruimte is, maar het ligt eraan wat je allemaal kwijt wilt en hoeveel foto's je wilt plakken. Ernaast gebruik ik ook een fotoalbum, dus daar gaan alle foto's in

5 jaar geleden

Ik heb die van de Hema, vind het een erg leuk boek !