Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een leuk invulboek voor het eerste jaar van onze kleine. Het liefst een waar je ook genoeg ruimte hebt voor eigen leuke herinneringen of notities. Heeft iemand misschien een leuk boek of suggestie:)?
Ik heb die van de hema. Op de fotopagina’s plak ik een A4 die ik zelf in vieren heb gevouwen met alles wat ik nog meer kwijt wil over die periode maar geen plek voor had
De invulboeken van Pauline oud zijn erg leuk. Je hebt ze van 0 tot 1 jaar, van 1 tot 4 jaar, basisschool leeftijd, vrienden boekje, kraambezoek, oppasboek. Erg leuke boeken zijn dit vind ik.
De invulboeken van Pauline oud zijn erg leuk. Je hebt ze van 0 tot 1 jaar, ...
Ik had hiervan inderdaad ook het 9 maanden boek. Lees op internet dat je alleen niet zoveel vrije ruimte hebt in het eerste jaar boek. Klopt dat of genoeg ruimte voor foto's en eigen notities? Vind het wel leuk als de boekjes bij elkaar passen🙈.
Ik had hiervan inderdaad ook het 9 maanden boek. Lees op internet dat je al ...
Ik vind dat er genoeg ruimte is, maar het ligt eraan wat je allemaal kwijt wilt en hoeveel foto's je wilt plakken. Ernaast gebruik ik ook een fotoalbum, dus daar gaan alle foto's in