70 Reacties

5 jaar geleden

Jasje mutsje en voetenzak😍

5 jaar geleden

Ik heb zelf geen idee, ik heb wel een jasje besteld in maat 56. Zekere voor het onzekere

5 jaar geleden

Ik zat er ook over te twijfelen heb uiteindelijk een jas gekocht en weer teruggebracht 🙈. Ga toch voor zo een skipakje. Lekker warm.

5 jaar geleden

Ik heb een wit berenpakje besteld van Prenatal, daaronder lekker warme kleertjes aan en muts en dan nog een dekentje. Ik zie wel hoe koud het tegen die tijd is, aan de hand daarvan kun je je kindje kleden.

5 jaar geleden

Jas zit voor een baby niet echt lekker. Romper shirt en vest en dan dekentje eroverheen is prima. En kachel lekker warm zetten in auto :)

5 jaar geleden

Ik dacht dat een jas niet mocht in de maxi cosie?

5 jaar geleden

ik had bij kindje 1 geen jas. mn vader en man zijn bij thuiskomst de halve stad afgereden. want is evengoed koud hoor zonder jasje. wij hebben een Teddy jasje nu van de zeeman!

5 jaar geleden

Waar vinden jullie leuke jasjes in 56/62? 😊

5 jaar geleden

Jasje en mutsje maat 50 , 56 moet je altijd bij je hebben

5 jaar geleden

Ik heb 3 winterkindjes en allemaal kregen ze een teddy jasje, mutsje en nog extra deken in de maxi cosi en hup naar huis... Nr 4 word ook weer een winterkindje, krijgt dezelfde behandeling. Bij de zeeman: teddyjasje maat 50/56

5 jaar geleden

Wij hebben zo'n zacht jasje van z8.. de roze hihi en een berenpakje

5 jaar geleden

Deze bedoel ik vanaf maat 50 Aan de capuchon hebben ze nog van die leuke berenoortjes 😊

5 jaar geleden

Ik heb zelf een berenpakje die ik meeneem voor de kleine voor in de maxicosi

5 jaar geleden

Ik heb maatje 56 voor een jas en in de maxi cosi ligt een Wikkeldeken zoals deze:

5 jaar geleden

Wij doen geen jasje. Wij hebben dat berenpakje van de prenatal, die is echt lekker warm en kunnen over de handjes. Daaronder gewoon goede kleertjes met lange mouwen, met een mutsje, een warme deken/voetenzak en hebben eventueel nog wat extra laagjes..

5 jaar geleden

Ik heb een nog nieuw tweedehands berenpakje in maat 50 gescoord. Daaronder kleertjes met lange mouw. Ook heb ook nog een voetenzak of gehaakte dekentjes door mijn moeder voor in de autostoel, het is hier max. 7 minuten rijden van het ziekenhuis naar huis. Zoals jij schetst denk ik dat het voldoende is hoor. Je gaat toch enkel van A naar B 😊

5 jaar geleden

Jas lijkt me niet lekker zitten voor zo’n kleintje. Ik heb deze besteld. Voor in dr maxi cosi en kinderwagen. Lijkt mij dat ze in het begin niet op een andere manier buiten zijn dan daarin? Hij is zooo lekker zacht en warm dat ik er het liefst zelf in zou kruipen. En verder gewoon laagjes kleertjes.

5 jaar geleden

Wij hebben ook een berenpakje in maat 50 en maat 56. 1 van prenatal en 1 van h&m

5 jaar geleden

Ik verkies ook een voetenzak. Lekker warm. Aangenamer voor de baby en minder lastig om aan te doen.

5 jaar geleden

Ik heb zo een speciale voetenzak van koeka voor in de maxicosi en die is super warm, kan je ze makkelijk inleggen toeritsen en klaar. In de auto kan je het dan makkelijk wat losser maken. Eventueel zo een dikker vestje wel onderaan, maar geen echte jas. De meeste mama’s hebben de neiging kindjes te warm aan te kleden, en dat is vaak erger dan een laagje minder