Zijn er mama’s die dit herkennen?
Dutjes van me dochter gingen eindelijk goed, alleen nou rond bedtijd om 19;00 is het krijsen/huilen en niks is goed. Dit is sinds 3 dagen.
Haar 2 dutjes overdag gaan wel zonder problemen. Ook merk ik dat ze overdag veel meer huilt. Niks is goed.
Zet je dr even in de box is het huilen, wil je haar dan bij jou zetten ook niet goed. Op de grond spelen ook niet goed. Ik merk ook als me vriend en ik even op de bank iets aan het eten zijn wat zij nog niet mag. Zet ze het op het krijsen. Na haar eerste dutje is het simpel weg niet meer gezellig met dr. Ze krijst letterlijk bij alles en dit gaat door tot ze na bed moet. En daarna ben ik nog uur met haar bezig om dr in slaap te krijgen. Waar voorheen ik haar gewoon in bed kon leggen en ze meteen in slaap viel is nu gewoon een drama met dr.
In de ochtend is het een super blij meisje en is er niks aan de hand. Dit begint echt na haar eerste dutje. Ze wil haar avond eten ook moeilijk op eten. Vroeg me dus af of er rond deze periode nog een sprong was. En hoelang deze duurt dan. Me geduld is soms ook ver te zoeken omdat ik nog 23 weken zwanger ben. En wil graag weer dat me dochter lekker vrolijk is dit is heel vermoeiend voor ons allebei
Iemand tips?