37 Reacties

2 jaar geleden

Mijn zoontje wordt in november 2. Hij heeft nu maat 98 en is ook redelijk groot voor zijn leeftijd. Niet heel gek trouwens met lange ouders, dus ik maak me niet druk! Klinkt als een lang meisje, niet te groot!

2 jaar geleden

Jaxx heeft maat 92/98 schoenmaat 24

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van 28 december. Nu maat 98-104... Mannen in mijn familie zijn allemaal lang, dus maak me niet druk

2 jaar geleden

In december wordt mijn tweeling 2 jaar. Bovenkant maat 86, broeken ook, maar dan nog een slag omgerold. Schoenmaat 20/21.

2 jaar geleden

Dochter is 22 maanden. Broeken maat 80 shirtjes maat 86

2 jaar geleden

Zoon van 22 maanden met maat 98 en schoenmaat 23. Hij is altijd groot geweest.

2 jaar geleden

Dochter draagt 92/98. Wij zijn beide niet groot, gewoon normaal haha. Schoenmaat 23. Mijn dochter heeft ook veel en lang haar, daardoor schatten ze haar ook vaak ouder

2 jaar geleden

Dochter 21 maanden draagt maat 80/86, schoenmaat 22.

2 jaar geleden

Reactie op Anvd

Dochter draagt 92/98. Wij zijn beide niet groot, gewoon normaal haha. Schoe ...
Mijn dochter heeft inderdaad ook een flinke bos haar. Ik denk dat ze haar daardoor ook vaak ouder schatten.

2 jaar geleden

Reactie op Prana

Mijn dochter heeft inderdaad ook een flinke bos haar. Ik denk dat ze haar d ...
Dat denk ik ook!

2 jaar geleden

Mijn zoon is 20 maanden en heeft maat 80/86

2 jaar geleden

Zoon is 21 maanden. Broeken maat 92, shirts 86, schoenmaat 22 / 23

2 jaar geleden

Onze dochter zit net in maat 86. De laatste keer dat ze gemeten is was ze ongeveer gemiddeld.

2 jaar geleden

Zoon is 21 maanden, broeken maat 92 en shirt 92/98 Als ik het zo zie is je dochter dus inderdaad gemiddeld qua lengte

2 jaar geleden

Hier ook tussen 86 en 92 in. Sommige kindjes ogen gewoon groter door gewicht, bouw etc. Die van mij is zowel qua gewicht als lengte iets onder de gemiddelde lijn en hij oogt juist weer heel iel en klein, zelfs ten opzichte van kinderen die een jaar jonger zijn 🙈.

VRIEND

2 jaar geleden

Mijn zoontje zit nu in maat 92, schoenmaat 23, hij wordt eind november 2 jaar. Volgens het CB loopt hij al vanaf geboorte preciés op de gemiddelde lijn maar ik krijg ook altijd om mij heen te horen dat hij zo groot is. Ik vind het zelf wel meevallen 😂🥰

2 jaar geleden

Dochter zit nu broeken maat 92, shirtjes maat 98.. Winterjas is 98/104 (omg.. De 100 grens over...) Schoenen maat 22... 😂 Maar bedoelen ze groot als lengte of meer als gedrag??

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Dochter zit nu broeken maat 92, shirtjes maat 98.. Winterjas is 98/104 (omg ...
Nee ze bedoelen echt de lengte. Maar goed, zoals ik de reacties tot nu toe zie is ze inderdaad wel vrij gemiddeld. 😊 Haha, ja die 100 grens komt hier ook rap dichterbij zo. 😅

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 21 maanden, broeken maat 80, shirtjes 80/86, schoenmaat 20/21. Geen lange papa een gewone mama qua lengte. Hij zit altijd onder de gemiddelde lijn, tussen de -1 en -2 in. Ik maak me geen zorgen. Hij is een blij, ondernemend mannetje. Als je kindje zich goed voelt, zou ik me geen zorgen maken over wat andere zeggen.

2 jaar geleden

Dochter van 22 maanden: bovenkleding maat 86, broekjes sinds kort ook 86 (is heel lang 74/80 geweest), maar heeft net een groeispurtje gehad. Schoenmaat 21. Ze is allang niet meer gemeten maar zat de laatste keren qua lengte en gewicht net iets onder de lijn van het gemiddelde.