17 Reacties

6 jaar geleden

Jaa! Woensdag 8w en al paar dagen vreselijk! Zie ze ook wel heel snel veranderen nu, vooral de tepelhoven, worden groter en donkerder..

6 jaar geleden

Hebben jullie ook bultjes bij de tepelhof?

6 jaar geleden

Reactie op H91

Dit bericht is verwijderd
Afscheiding of melk? 🤔

6 jaar geleden

Heb ik ook! 😳 Borsten zijn ook al enorm veranderd.. Stuk groter, grotere tepelhoven en veel aders.. Ben nu 6+4..

6 jaar geleden

Reactie op excited

Afscheiding of melk? 🤔
Sorry had verwijderd ben 7+6 niet 8 haha. Alleen afscheiding, geen melk. Soort van witte korstjes.

6 jaar geleden

Reactie op BabyRH

Hebben jullie ook bultjes bij de tepelhof?
Oh dat is heel normaal. (Van Google) Veel vrouwen merken tijdens de zwangerschap kleine bultjes op rondom de tepelhof, het gekleurde deel rondom je tepel. Deze bultjes zijn zogeheten Montgomery-knobbeltjes. Dit zijn klieren die stoffen afgeven om je tepels gezond te houden. Hormonale veranderingen tijdens de zwangerschap kunnen ervoor zorgen dat deze klieren groter worden waardoor ze prominenter aanwezig zijn. Dit is een normaal fysiologisch verschijnsel en geen reden tot bezorgdheid. Ze verdwijnen weer zodra je hormoonspiegel genormaliseerd is.

6 jaar geleden

Ik heb ook enorme jeuk aan mn tepel ... maar ik heb ook net 3 maanden geleden een tepel piercing laten zetten en aan 1 kant jeukt hij ook maar ..

6 jaar geleden

ja bij mij zijn ze heel gevoelig en mn tepels ook en ze jeuken

6 jaar geleden

Oh dat is heel normaal. (Van Google) Veel vrouwen merken tijdens de zwange ...
Ja klopt! Ging het ook gelijk opzoeken. Sommige bultjes zijn echt puntachtig en als ik m’n hemd ofzo uitdoe en er langs “schuurt”, doet het echt pijnnn Echt bizar hoe snel je borsten kunnen veranderen in zo’n korte tijd

6 jaar geleden

Wat doen we eraan mensen? Ik ga kapot van de pijnlijke tepels. Wordt er behoorlijk emotioneel van..

6 jaar geleden

Whahaha Jup, dan pijn, dan weer jeuk, dan weer even niks🙈 En laat die jeuk nu op de meest gekke en onhandige momenten optreden😂😂

6 jaar geleden

Ja super gevoelige borsten! Slapen doet pijn, een shirt oid aantrekken en water langs schuurt doet pijn, lopen is irritant. Pffft. En ook echt zeker al een cup gegroeid. Ik had vooral heel erg last in week 5, nog voordat we de test hadden gedaan. Dus toen wisten we het eigenlijk al. Het is wel afgenomen, maar nog steeds wel gevoelig.

6 jaar geleden

Ik heb het ook 😂😂

6 jaar geleden

Mijn boobies jeuken ook! Ik las dat het met de groei te maken heeft. Toen ik dat vriend vertelde, sprong hij een gat in de lucht 😅

6 jaar geleden

Absoluut jeuk✔