14 Reacties
2 jaar geleden
Deze werkt bij mn zoontje erg goed
Dankje😊 wat voor haar heeft jouw zoontje
2 jaar geleden
RED ONE aqua wax full force
Blijft goed zitten en wast er gemakkelijk uit.
Dit is zijn haar zonder red one
2 jaar geleden
Reactie op KittensCat
Dit is zijn haar met red one
Dat ziet er leuk uit! Blijft het zo ook de hele dag zitten?
2 jaar geleden
Na zijn slaapje doe ik er nog een beetje in. Maar hangt wel eens af van hoe wild hij geslapen heeft.
2 jaar geleden
Mijn kind doet nog 2 dutjes en na een dutje is zijn haar gewoon weer uit model. Heel sterke gel ga ik er bij hem nog niet indoen. Hij is maar een dreumesje, geen topmodel. 😊
2 jaar geleden
Red one is hermodeleerbaar en blijft zacht. Een soort van gelwax, gelei achtig. Hou er niet van als het knetterhard opdroogt
2 jaar geleden
Ik doe een kloddertje in mijn hand en wrijf het op mijn handpalmen en smeer/ verdeel het dan in zijn haar het. Dan knijp/kneed/ veeg ik het met de vingertoppen/vingers in model. Ik gebruik absoluut geen kam. Dan wordt het te netjes.
2 jaar geleden
https://youtu.be/X875oAfIR5E
Ff doorspoelen naar 4 minuten. Ik wrijf wat minder lang door het haar, maar deze kapper heeft wat stugger haar dan mijn zoontje. Maar het kneden en zo is wel hoe ik het doen
Tip: probeer het niet te netjes te doen. Ik ben binnen 10 telen klaar. Hij heeft het geduld niet en meer tijd moet het niet kosten, vertelde ik mijn kortharige klanten altijd, toen ik nog in de kapsalon werkte.
Succes