15 Reacties

5 jaar geleden

Je heb ook jurkjes met knoopjes aan de voorkant of blouse jurkjes. Het zijn niet perse voeding jurken maar ik heb ze veel gedragen. Ging prima. Had ze van de whekamp

5 jaar geleden

H&M heeft wel voedingsjurken.

5 jaar geleden

Reactie op jkla

Je heb ook jurkjes met knoopjes aan de voorkant of blouse jurkjes. Het zijn ...
Ik heb ook een aantal blouse jurken gekocht. Zijn ook nog leuk na stoppen met borstvoeding:)

5 jaar geleden

Ik heb wikkel jurken bij bonprix gekocht en jurken met een overslag. Die zijn zo elastisch dat ik er prima mee kan voeden en veel minder duur dan speciale voedings kleding

5 jaar geleden

Reactie op jkla

Ja ik heb ook net allemaal jurken met knoopjes aan de voorkant bij de H&M ingeslagen. Vanaf EUR 19,99, heel wat goedkoper dan speciale voedingsjurken. En nog wel een paar voedingsshirts met korte en lange mouwen die ik dan kan dragen op een rokje, met een tuinbroek-idee of onder een colbertjasje. :)

5 jaar geleden

Goeie tips! Ik ga eens kijken naar blouse jurkjes of overslagjurkjes. Dank jullie wel voor het meedenken!

5 jaar geleden

Ik heb deze laatst gekocht en is echt ideaal met borstvoeding! Kan met deze jurk ook makkelijk voeden, terwijl hij in de draagzak zit. https://www.gutsgusto.com/nl/kleding/jurken/jurk-daria?color=be-rbr

5 jaar geleden

Afhankelijk van je budget is het merk ‘Boob’ misschien wat. Erg goede kwaliteit maar niet goedkoop (wel duurzaam en ethisch) 😊 ik heb een aantal Boob jurkjes met voedingsfunctie waar ik erg blij mee ben 😊

5 jaar geleden

Fietsbroekje van de zeeman over je panty, dan kun je de jurk gewoon omhoog doen.

5 jaar geleden

Reactie op jkla

Wat een leuk jurkje! Welk merk is dit?

5 jaar geleden

Reactie op jkla

Wat een leuk jurkje waar heb je die vandaan ?

5 jaar geleden

Reactie op Mo29

Wat een leuk jurkje waar heb je die vandaan ?
Ik bestel altijd alles bij de whekamp omdat het ze het weer aan je deur op komen halen als je het wil retourneren. Wel zo makkelijk in deze tijd. Hij is nu in de aanbieding van 100 voor 40. Hij is van het merk harper en Yve 😇

5 jaar geleden

Wat een leuk jurkje! Welk merk is dit?
Harper en yve bij de whekamp in de aanbieding nu 👌🏻

5 jaar geleden

Ik zat met hetzelfde! Ik heb boothals jurkjes gekocht bij hm die kan je zo over je borst trekken, ze zijn er ook van 15€

5 jaar geleden

Reactie op jkla

Harper en yve bij de whekamp in de aanbieding nu 👌🏻
Wat een leuk merk! Ik zie nog veel meer leuks 😊. Mijn bolle buik kan daar mooi in wegslinken tot ik weer terug op gewicht ben 😀.