9 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier nog iemand. Wij hebben voor de kerst een activiteiten bal gekocht en voor zijn verjaardag een activiteiten tafel.

2 jaar geleden

Wij geven met de hele familie 1 groot kado: Stapelstein 8stuks :) Zoooo leuk

2 jaar geleden

Muzikale tractor

2 jaar geleden

Hape regenmaker en activiteitenkubus (is een grote)

2 jaar geleden

Haha hier ook zo'n kleine ruige vent! Van ons krijgt hij een speeltafel, en hij krijgt van zijn opa's en oma's een loopkar en loopfietsje. Mijn zusje heb ik geïnstrueerd de hamerbank van little dutch te halen, zodat hij daar lekker op kan rammen 😂

2 jaar geleden

Ja😂 heb een klimdriehoek gekocht. En een puzzel maar die stukjes vliegen nu ook door de kamer😂

2 jaar geleden

Je zou je even kunnen verdiepen in wat ze het komende jaar allemaal gaan meemaken in hun ontwikkeling. Van daaruit kun je ook dingen geven die hij gedurende het jaar kan gaan gebruiken (loopauto, loopfiets, houten puzzels, duplo, muziekinstrumentjes, pop/knuffel, werkbankje/keukentje of ander rollenspel speelgoed, balanceboard (is hier een enorm succes, vooral bij de peuter), skippydier, schommel, hobbelpaard, flapjesboekjes, kartonboekjes, dat soort dingen.

2 jaar geleden

Van sinterklaas gekregen : de groene bak duplo en hij vind het fantastisch. Ook de vtech toet toet autootjes en alles wat in dat genre zit en herrie kan maken is interessant. Verder speelt hij nu veel met zijn little dutch trein

2 jaar geleden

Je zou je even kunnen verdiepen in wat ze het komende jaar allemaal gaan me ...
Oooooooooooh goeie tips 😍