11 Reacties

4 jaar geleden

Nog niet gekampeerd maar ik heb een baby tentje. Daar slaapt hij prima in en is een stuk kleiner dan een campingbedje. Misschien heb je er wat aan!

4 jaar geleden

Vooral muggenmelk mee nemen

4 jaar geleden

Ik ga ook met kleintje van 7 maanden 9 dagen camperen in een tent 15 augustus hihi ben ook heel benieuwd je kan op internet lijst met handige spullen mee downloaden muggen spul camping bedje kleding genoeg makkelijk eten mee en neem baby zitje mee ook en buggy natuurlijk termo kan voor in de nacht warm water voor de fles en flespoeder in zoon bewaarbakjes en wij hebben gevraagd vlak bij doches te zitten en wasmachines dus moet goed komen hopelijk heb je iets aan mijn tips 馃槈 groentjes nathasja

4 jaar geleden

Wij zijn nu ook met een grote 6 persoons tent aan het kamperen. Onze zoon is 6,5 maand onze slaapgedeelte kan je groot maken en daar hebben wij het camping bedje aan gehouden. Aangezien je veel buiten bent slaapt mijn zoon perfect(buitenlucht doet wonderen). Wij zijn 14 dagen op camping de stoetenslagh, super leuke kindvriendelijke camping. Ik heb me halve huisraad trouwens mee zelfs een miniwasmachine en inklapbox馃ぃ馃憣

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie tips ! Iemand ervaring met bordtvoeding geven en gaan kamperen weet namelijk niet zo goed waar ik naartoe moet met de borstvoeding die ik afkolf heb namelijk geen kleine frigo ofzo.

4 jaar geleden

Reactie op Melissavl

Wij zijn nu ook met een grote 6 persoons tent aan het kamperen. Onze zoon ...
Het zal inderdaad een hele volksverhuis zijn wij gaan volgende week 5 dagen

4 jaar geleden

Reactie op Nathas

Ik ga ook met kleintje van 7 maanden 9 dagen camperen in een tent 15 august ...
Welke muggenmelk mag je gebruiken voor zo een kleine baby鈥檚 ? ik heb namelijk gehoord dat het slecht is voor het in te ademen met al die chemic dat erin zit zijn er dan speciale hiervoor ?

4 jaar geleden

Reactie op Melissavl

Wij zijn nu ook met een grote 6 persoons tent aan het kamperen. Onze zoon ...
Zo dat ziet er gezellig uit goed idee die lichtjes ga ik ook nog even halen en idd hele volksverhuizing maar wel heel leuk hihi heb je nog tips wat we echt moeten mee nemen

4 jaar geleden

Reactie op Nathas

Zo dat ziet er gezellig uit goed idee die lichtjes ga ik ook nog even halen ...
Ik heb genoeg kleding mee.. een box die oefengyms een stoeltje waar die lekker in kan springen en doen. Zwembad luiers en zo een zwembadband voor baby's. Deken voor onder het campingbedje want de grond kan veel kou doorheen komen en ik heb een matrasje gehaald voor het campingbedje want dat matje vond ik te hard haha.

4 jaar geleden

Reactie op amber..

Het zal inderdaad een hele volksverhuis zijn wij gaan volgende week 5 dagen ...
Wel super leuk! Wij hebben een boedelbak gehuurd, en een koelkastje mee maar ik heb volgens mij goed overdreven ahah

4 jaar geleden

Je hebt niet-ge茂mpregneerde klamboes die je over een campingbed kunt spannen en er is ook antimuggenspul op basis van citriodiol die je wel voor baby's mag gebruiken (even goed de verpakking checken of vragen bij de winkel). Veel plezier. Onze oudste vond de eerste keer kamperen fantastisch (toen 10 maanden). Ik ben benieuwd hoe onze jongste het over een paar weken vindt. Het is wel een heel gesjouw (onvoorstelbaar hoeveel spullen die kleintjes nodig hebben) en rondtrekken is niet echt een optie met alle spullen die je dan steeds moet in- en uitpakken (daar hadden we ons een beetje in vergist). Maar het is wel echt super leuk. Een koelkastje is wel aan te raden om mee te nemen om melk en hapjes in te bewaren. (Ik vond het enigszins onmisbaar). Wasmiddel ook niet vergeten als je voor langere tijd gaat 馃槈.