11 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg even mee want heb hetzelfde probleem 🙈

4 jaar geleden

Wij hebben hier ook een stenen vloer. Hij is niet superglad, maar gladder dan bijvoorbeeld laminaat. Onze dame kruipt eroverheen. Ik blijf er nog wel bij, omdat ze aan het begin wel wat gleed en daardoor omviel. De laatste paar dagen gaat het een stuk beter! Dus het is denk ik ook een beetje wennen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Het kan wel, alleen word het er niet makkelijker op. Ik heb een soort van "kniebeschermers" met antislip erop. Zodat ze meer grip heeft. Wij hebben namelijk een marmeren vloer die erg glad is. Misschien hebben jullie hier wat aan?

4 jaar geleden

Reactie op DvGorp

Het kan wel, alleen word het er niet makkelijker op. Ik heb een soort van " ...
Wat heb je die gekocht dat is ideaal l

4 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Wat heb je die gekocht dat is ideaal l
Ik had ze bij wish gekocht. Ivm dat ze daar goedkoper zijn dan in Nederland. Alleen is dat nu tegenwoordig omgedraaid. Dus ik ga even kijken voor je 😉

4 jaar geleden

Ze verkopen ze dus ook bij bol.com Hopelijk hebben jullie hier wat aan, extra grip door het anti slip, kan zeker geen kwaad 😊

4 jaar geleden

Reactie op DvGorp

Ze verkopen ze dus ook bij bol.com Hopelijk hebben jullie hier wat aan, ext ...
Heb er meteen besteld haha! Alleen deze zijn per stuk als ik het goed gezien had. Dus heb andere gekozen..

4 jaar geleden

Reactie op VeroDemi

Heb er meteen besteld haha! Alleen deze zijn per stuk als ik het goed gezie ...
Altijd handig een extra setje. Ben ik ook van 😁

4 jaar geleden

Reactie op DvGorp

Ze verkopen ze dus ook bij bol.com Hopelijk hebben jullie hier wat aan, ext ...
Ah jaa hier dacht ik ook aan! Maar ik vroeg me dan of het tijgeren hierdoor niet moeilijker wordt....?

4 jaar geleden

Reactie op momox

Ah jaa hier dacht ik ook aan! Maar ik vroeg me dan of het tijgeren hierdoor ...
Hier niet, maar dat zal komen doordat de vloer hier echt spekglad kan zijn
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.