12 Reacties

3 jaar geleden

Dat kan van een aambei zijn. Zeker als je een poosje op het toilet hebt gezeten. Het bloed stolt dan en dan krijg je dit...

3 jaar geleden

Het kan door dat je al moeilijk naar het wc kan gaan, dat er scheurtjes is gaan ontstaan. Ik heb ook wel eens last van gehad... Alleen nooit zo veel. Uiteraard gewoon de huisarts bellen, maar als jij je echt niet lekker bij zit,.zou je ook de huisartspost bellen in de avond. Puur om jezelf even gerust te stellen.

3 jaar geleden

Reactie op Lhk

Dat kan van een aambei zijn. Zeker als je een poosje op het toilet hebt gez ...
😟😟

3 jaar geleden

Kan het zijn dat het 'van een ander gaatje' komt? Misschien nog iets van stukje placenta ofzo wat er uitgekomen is..

3 jaar geleden

Reactie op Sandra_H_

Kan het zijn dat het 'van een ander gaatje' komt? Misschien nog iets van st ...
Dat zou ook goed kunnen

3 jaar geleden

Als je bent af gegaan en dit heeft pijn gedaan en moeite is dit idd van een aambei die kapot is gegaan. .dit heelt vrij snel, en is vrij snel weer over. Even aan de huisarts zalf vragen ben je er zo vanaf.

3 jaar geleden

Hoeveel weken of dagen na de bevalling is het😃

3 jaar geleden

Gezien de hoeveelheid kan het van aambeien zijn. Ik had/heb zelf een anale fissuur. Daar kwam ook bij vaste stoelgang steeds wat bloed vrij (in combinatie met aambeien) het verschil zat hem in de hoeveelheid pijn.

3 jaar geleden

Reactie op TeddyBinky

Hoeveel weken of dagen na de bevalling is het😃
3 maanden na de bevalling

3 jaar geleden

En wat zei de huisarts?

3 jaar geleden

Reactie op Madolyn

En wat zei de huisarts?
Hij kon geen aambeien zien. Dus hij zei komt waarschijnlijk door moeilijke stoelgang nou moet k wel zeggen dat ik mijn huisarts persoonlijk niet de beste vind ....

3 jaar geleden

Reactie op xx_cc

Hij kon geen aambeien zien. Dus hij zei komt waarschijnlijk door moeilijke ...
Krijg je ook verder onderzoek? Zou ik wel om vragen!