94 Reacties
5 jaar geleden
Hier ook nog in afwachting! Vandaag uitgerekend.. Sinds vanochtend wel veel slijm en bloedverlies. Zijn er meer dames die dit herkennen? Krampen heb ik al een aantal dagen (vooral savonds) maar zetten niet door. Nu wel al de hele dag wat krampen maar zonder regelmaat nog.. 馃巹
5 jaar geleden
Reactie op Newgirl90
Hier ook nog in afwachting! Vandaag uitgerekend.. Sinds vanochtend wel veel ...
22ste uitgerekend, al een week veel slijmvlies, slijmprop al 4 dagen verloren en nog steeds niks 馃槱
5 jaar geleden
30e uitgerekend en voel me over het algemeen nog veel te goed om 1 deze dagen te bevallen.
5 jaar geleden
Hier ook de 21e en ik hoop zo erg dat het begint vandaag. Ben er wel klaar mee en wil haar ontmoeten! 馃挏馃巹
5 jaar geleden
Bijzondere dag vandaag! Vandaag is mijn uitgerekende datum, alleen besloot ons meisje 10 december al te komen!
5 jaar geleden
Ik ben morgen uitgerekend de 26 ste dus heel benieuwd tis al de hele week aan het rommelen en gisteren had ik op de wc gevoel dat hij er met zijn hoofd er uit zou komen en verloor ook me slijmprop met bloed maar soms wat krampjes en evennweg puffen en en zakt het weer af zou het wel heel leuk vinden als hij vandaag of morgen komt want ik ben zelf 31 ste jarig dus hoop dat hij zich voor die tijd meld 馃挋馃懚馃グ
5 jaar geleden
Ben de 29e uitgerekend, had gistermiddag steeds krampen en dacht dat het misschien begonnen was maar vooralsnog is het weer helemaal rustig
5 jaar geleden
Reactie op JJ 1990
Hier een kerstkindje vanochtend.
Toch wel heel bijzonder 馃槏

Wauw gefeliciteerd 馃グ
5 jaar geleden
22 december uitgerekend maar vannacht hebben de wee毛n eindelijk doorgezet! Inmiddels 4,5 cm ontsluiting en een volledig verweekte baarmoedermond dus afwachten tot we naar het ziekenhuis mogen (bij 6-7 cm pas!?)