152 Reacties
3 jaar geleden
Voor de zwangerschap woog ik tussen de 48 en 50 kg (Ben 1,56m) Op het eind van de zwangerschap denk ik zo rond 68 kg. En nu blijf ik al heel lang hangen op 63 kg ☹ Had echt verwacht dat het er snel af zou zijn 🙈 Maar misschien is dat ijdele hoop 😝 Mijn heupen zijn een stuk breder geworden en mijn schouders/bovenarmen ook.
3 jaar geleden
Ik ben 1.80 en ik heb mij laatst gewogen toen ik ongeveer 14 weken zwanger was. Toen woog ik op dat moment 74 kilo (een kilo zwaarder) En sindsdien niet meer erop gestaan.
Wil ik ook niet, deels omdat het confronterend is en andere kant, ik ben happy momenteel hoe ik mij voel. Ben ik aangekomen? Ja! Maar niet dat ik onherkenbaar ben geworden. Gewoon bredere heupen gekregen en mijn buik is slap en wat boller.
En tuurlijk soms kan ik echt mezelf afschuwen, maar dat is vaak ander half week voor dat ik ongesteld moet worden, en dan is mijn buik sowieso opgezet 😅🙄.
Ik pas weer in mijn oude kleding, alleen het zit anders, en 1 broek is eigenlijk gewoon krap geworden, maar ik blijf het aantrekken...😂 Zo van, ik vertik het om deze broek weg te doen. En ik kan dat broek dicht doen, dus.... 👌
Ik ben trots op mijn lichaam, ookal kan ik soms even niet mooi vinden.
En ik ben niet de enige vrouw die hier last van heeft, alle vrouwen hebben het zelfde probleem. Behalve supermodellen, maar ik wil nog een beetje genieten van het leven😅
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik was 20kg aangekomen. Aan het einde van de kraamweek was ik er al 17 kwij ...
Wat snel dat die kilo’s er in eerste instantie af waren 😱 bizar.
Wat naar dat je een postnatale depressie hebt (gehad?). Hopelijk voel je je inmiddels beter. Dat is dan toch wat telt! 😘
3 jaar geleden
Het jaar voor ik zwanger werd niet zo lekker in mijn vel gezeten en gegroeid van 72 naar 92 kg toen toch zwanger mogen worden en verder gegroeid tot 110kg😱 na een moeilijk begin ivm koemelk allergie en kippenei allergie en daarbij horende kwaaltjes is het nu tijd om er zelf weer tegen aan te gaan.. momenteel 99,6 dus weer uit de 3 cijfers maar nog een hele weg te gaan💪🏻