5 Reacties
één jaar geleden
Ik heb je verhaal net zitten lezen.....ik heb hier geen oordeel of mening over. Maar eerder een vraagstelling. Zou het misschien ook kunnen zijn, dat ze last van haar oortjes heeft als de geluiden hard zijn? In een vliegtuig kunnen je oren natuurlijk ook dichtklappen wat ook echt heel vervelend kan zijn....of is hier al eens naar gekeken?
Ik weet niet hoe hard de muziek staat bij plopsa indoor en dergelijke, alleen omdat ik ook lees dat ze hard moet huilen als jullie het vliegtuig uit komen.
Vandaar dat ik daar nu aan denk.
Sterkte, en ik hoop voor jullie dat dit toch snel voorbij mag zijn, en dat ze wel meer leuk gaat vinden.
één jaar geleden
Hier een mannetje die nergens bang van is, behalve wanneer er veel geluid is. Zelf kabaal maken is ok, maar kabaal van de omgeving vindt hij echt niet fijn. In Hellendoorn geweest en hij vond kijken nog wel ok, was buiten, dus geluid kan makkelijk weg. Maar zelf in de attracties vindt hij helemaal niks, zelfs niet de "stille"...
één jaar geleden
Een attractiepark is toch ook onwijs indrukwekkend voor een kind.. Je moet opeens alleen ergens in.. Terwijl je altijd alles samen met mama of papa deed..
Bekijk het eens vanuit het beeld van zijn kleine dame..
Leuk hoor, zoon flitsend blitsend attractiepark.. Met een Mega grote bumba..
Vaker meemaken dan gaat het vanzelf leuk worden. (of niet natuurlijk...)
Zo heb ik op een attractiepark gewerkt, en ik zag vaak dat de ouders die iets GEWELDIG vonden, maar die kleintjes... Mwha.. 🤭